Címke: Airbus A220
Újabb szoftvermódosítás szükséges az A220-asok hajtóműveinél
Az erőforrások leszállás közbeni leállását okozhatja az Airbus A220-asok hajtóművezérlőjén jelenleg futó szoftver, így újabb verzió telepítését írta elő az FAA.
További tizenkét A220-300-ast rendelt a Delta Air Lines
A típusra szóló immár negyedik szerződésével a Delta A220-as rendelésállománya 119 példányra bővült, ebből 45 a kisebb A220-100-as, 74 a nagyobb A220-300-as.
Udvar-Házy cégétől lízingel hat A220-ast a Croatia Airlines
Hat Airbus A220-as hosszútávú bérletéről állapodott meg a flottáját teljesen az új generációs típusra cserélő horvát nemzeti légitársaság és az Air Lease Corporation (ALC).
Az Airbus A220-as robotpilótájának véletlen bekapcsolására figyelmeztetnek
Sürgősségi légialkalmassági direktívát tettek közzé, miután a robotpilóta véletlen bekapcsolásakor többször átesésközeli helyzetbe kerültek A220-asok.
Hat Airbus A220-ast vásárol és még kilencet lízingel a Croatia Airlines
A horvát nemzeti légitársaság hat A220-300-asra szóló kötelező érvényű megrendelést írt alá az európai gyártóval, emellett további kilenc A220-ast lízingjét tervezi.
Jelentősen növelte A220-as rendelését az Air Canada
Az Air Canada további 15 darab A220-300-ast rendelt, így a kanadai légitársaság rendelésállománya 60 példányra bővült.
Airbus A220-asokkal újítja meg flottáját a Croatia Airlines
A Croatia Airlines az A220-ast választotta flottája megújításához, közlése szerint 2026-ra kizárólag a kanadai fejlesztésű típussal repül majd.
Így tervezhetik meg gépük fedélzetét az ACJ220-asok vevői
Megnyitotta az ACJ TwoTwenty üzleti repülőgépek fedélzetének megtervezésére szolgáló kreatív stúdióját az Airbus Corporate Jets.
Bővíti az A320-as típuscsalád gyártósorát Alabamában az Airbus
Egy második végszerelő sort hoz létre Mobile-ban a vállalat az A320 típuscsaládnak, az új egység 2025 második negyedévében kezdi meg működését a tervek szerint.
Hatvan keskenytörzsű gépre szerződött az Airbus és az ACG lízingcég
Nagy megállapodással zárja az Airbus a 2021-es évet, a japán hátterű Aviation Capital Grouppal (ACG) összesen hatvan keskenytörzsű repülőgép megrendeléséről írtak alá szándéknyilatkozatot.
Airbusok váltják a Boeingeket a Qantas keskenytörzsű flottájában
Újabb fontos megrendelést nyert el az Airbus, az európai gyártó termékeivel cseréli le a Qantas a kiöregedő Boeing 737-eseket.
Az Airbusszal és az Embraerrel is megrendelésről tárgyal a Lufthansa
Az európai és a brazil gyártóval regionális flottájának megújításáról egyeztet a cég, a Cityline-hoz az Airbus A220-as, az Air Dolomitihez az Embraer E2-es típuscsalád változatai kerülhetnek.
Minden típusából többet gyárt havonta 2023-tól az Airbus
Alig másfél éven belül minden kereskedelmi típusából többet gyárt majd az Airbus, mert úgy érzékeli, hogy napról napra egyre nagyobb az igény a repülőgépeire.
Sikeresek voltak a Boeing 737 MAX kínai ellenőrző repülései
Az amerikai gyártó szerint sikeresek voltak az augusztusi tesztrepülések, ezért bízik abban, hogy a kínai légügyi hatóság még idén feloldja a típusváltozat helyi repülési tilalmát.
Egy tucat új repülőgépet szerezne be a Croatia Airlines
Az átszervezési terv alapján a horvát légitársaság a megrendelt A320neók helyett más típusokkal frissítené flottáját, hírek szerint A220-asokkal.
Így készült az Air France első Airbus A220-300-asának festése
Pár napja kigördült a mirabeli festőhangárból az Air France első Airbus A220-300-asa, amely várhatóan szeptemberben érkezik meg a párizsi bázisra.
Százhatvan repülőgépet vásárolna az Air France-KLM
A francia-holland légitársasági csoport a KLM és a Transavia keskenytörzsű flottáját szeretné megújítani, hatalmas megrendeléshez juthat az Airbus vagy a Boeing.
Havonta több mint hatvan A320 családba tartozó gép készülhet két év múlva
Az Airbus 2023 és 2025 közé várja, hogy a kereskedelmi repülőgépeknél visszatér a kereslet a járvány előtti szintre, előbb a keskenytörzsű típusok gyártási kapacitása éri majd el, sőt haladja meg azt.
Az Air France-KLM van a legjobb helyzetben Európában a cég vezetője szerint
A Transavia átszervezése, a francia tengerentúli területek felé irányuló nagy forgalom és a prémium osztályon utazó sok turista miatt van előnyben a cég - mondta Benjamin Smith vezérigazgató.
A műholdas internet antennájának borítása okoz káros vibrációt az A220-asokon
A műholdas adatkapcsolatot biztosító antenna kupolájának nem megfelelő kialakítása olyan vibrációt okozhat a repülőgépek törzsén, amely a kabinnyomás elvesztéséhez vezethet.
Tovább növeli az A220-300-as hatótávolságát az Airbus
Az A220-300-as maximális felszállótömege 69,9-ről 70,9 tonnára növekedik, ennek köszönhetően 200 tengeri mérfölddel (370 km) bővülhet a hatótávolsága.
Nem elég a szoftvermódosítás, áttervezik az Airbus A220-asok hajtóműveit
Módosítják a Pratt & Whitney Airbus A220-as típuson üzemelő hajtóműveiben a sűrített levegő elvezetését, mivel emiatt alakulhatnak ki az erőforrás károsodását okozó rezgések.
Kisebb méretű, de nagy hatótávú repülőgépeken gondolkodik a Lufthansa
Carsten Spohr nem derűlátó a járvány utáni helyzettel kapcsolatban, elmondása szerint tárgyalnak a két nagy gyártóval arról, hogy a megrendelt gépek helyett kisebb méretűeket vásárolnának.
Új karbantartóbázist és akadémiát hoz létre az Air Baltic
Az új hangárban egyszerre akár hét Airbus A220-300-as repülőgépen végezhet majd karbantartást az Air Baltic, a repülőgép-szerelők teljeskörű képzése pedig külső iskoláktól kerül a cégen belülre.
A vártnál kisebb mértékben nő az Airbus kibocsátása, lemondták az utolsó A330F rendeléseket
A korábban elemzők által vártnál kisebb mértékben növelik az A320-as család gyártási rátáját, eközben az Airbus elvesztette az utolsó megrendelést is az A330F-re.