Címke: chatbot
Már hangalapú kommunikációra is képes a Wizz Air virtuális asszisztense
A légitársaság virtuális asszisztense, Amelia egyelőre angol nyelvű hangalapú támogatással is képes lesz segíteni, járattörlés és jelentős késés esetén mostantól a magyar utasok is automatikus telefonhívást kapnak.
Virtuális asszisztens segíti a jövőben a Wizz Air utasait
Angol nyelvű chatbottal segíti utasait a Wizz Air, a világhírű női pilótáról, Amelia Earhartról elnevezett virtuális asszisztens mellett az ügyfélszolgálat is elérhető lett chatben.
Csevegőalkalmazáson keresztül is elérhető az Iberia
Az Iberia utasai mostantól a légitársaság WhatsApp-csatornáját is használhatják utazásukkal kapcsolatos általános információk lekérésére, járatuk státuszának ellenőrzésére vagy akár utasfelvételre, egyelőre spanyol nyelven.
Chatbot segíti Gatwick utasait a tájékozódásban
A londoni reptér is az automatikus üzenetküldés mellett tette le a voksát: Facebook Messenger alapú chatbotja járatinformáción kívül boltokkal és éttermekkel kapcsolatos tudnivalókkal segíti az utasokat.
Mostantól chatbot is segít a Lufthansa, a Swiss és az Austrian utasainak
A német holding három fő légitársasága a Facebook Messenger alapú automatikus üzenetküldés révén az egyszerűbb kérdések megválaszolásán túl az újrafoglalásban is segíteni tud.
Imádják a Hawaiian ügyfélszolgálatosai a manuális üzenetküldést
Nem rég vezette be, de már most rendkívül nagy népszerűsége van a Hawaiian alkalmazottai körében a manuális üzenetküldésen alapuló ügyfélszolgálatnak.