Címlap Címkék Gyártási ráta

Címke: gyártási ráta

Megvalósítja az Airbus az A350 áruszállító változatát

Az igazgatóság jóváhagyta az A350F programját, így a várakozásoknak megfelelően elkezdődik az új generációs típus áruszállító verziójának kifejlesztése.

Havonta több mint hatvan A320 családba tartozó gép készülhet két év múlva

Az Airbus 2023 és 2025 közé várja, hogy a kereskedelmi repülőgépeknél visszatér a kereslet a járvány előtti szintre, előbb a keskenytörzsű típusok gyártási kapacitása éri majd el, sőt haladja meg azt.

Az Airbus a minőség javítását várja beszállítóitól a gyártás felpörgetése előtt

Arról tájékoztatta beszállítóit a cég, hogy jelentősen csökkenteniük kell az alkatrészeiknél előforduló hibák mennyiségét, a gyártás tervezett bővítésével együtt e téren is szeretne javulást elérni.

Tovább növelné az Airbus az A320-as típuscsalád gyártási rátáját

A következő év végére az Airbus az eddig hivatalosan bejelentettnél is nagyobb mértékben szeretné felpörgetni az A320-as típuscsalád gyártási rátáját.

Újra nyereséges és növekvő igényekre készül az Airbus

Csaknem 400 millió euró üzemi szintű nyereséget jelentett a cég az idei első negyedévre, és ügyfelei jelzése alapján már tervezi a gyártás felpörgetését.

Leállította a 737-esek átadását a Boeing, de jövőre havi 31 példány készülhet

A jövő év elejéig folyamatosan növeli a cég az egy hónapban elkészített új generációs 737-esek számát, ám az elektromos hibák javításáig most leállították az átadásokat.

A vártnál kisebb mértékben nő az Airbus kibocsátása, lemondták az utolsó A330F rendeléseket

A korábban elemzők által vártnál kisebb mértékben növelik az A320-as család gyártási rátáját, eközben az Airbus elvesztette az utolsó megrendelést is az A330F-re.

Új szárnyakkal fejlesztheti az A320neo-családot az Airbus

Folyamatosan emelné az összeszerelési rátát az Airbus az A320-as típuscsaládnál, amely emellett hírek szerint kompozit szárnyakat és nagyobb befogadóképességet is kaphat néhány év múlva.

Havi öt példányra csökken a Boeing 787-es gyártási rátája

Ismét visszavágta a Boeing a legnépszerűbb szélestörzsű típusának összeszerelési ütemét, 2021 közepétől havonta 6 helyett eggyel kevesebb készül majd.

Az A320-as gyártásának felpörgetésére készül az Airbus

Az Airbus arra készül, hogy akár jövő nyáron közel 20 százalékkal növelje az A320-as család típusainak gyártását, ha a légiközlekedés elkezd helyreállni.

Források szerint az Airbus nem csökkenti tovább a gyártási rátát

Belsős informátorok úgy tudják, az Airbus nem fogja még jobban mérsékelni repülőgépeinek gyártási rátáját, annak ellenére sem, hogy a légiközlekedés nehéz télnek néz elébe.

Kevesebbet gyárt az Airbus is, a vártnál rosszabb a pénzügyi eredménye

Közel kétmilliárd euró adózott veszteségről számolt be az Airbus az első pénzügyi félév után, emellett a vállalat újabb intézkedésként még kevesebb A350-est készít a jövőben.

Hivatalos: 2022-ben leáll a 747-es gyártása

Ötvenhárom év után a Boeing leállítja a világ egyik ikonikus repülőgépe, a 747-es gyártását, az utolsó példány várhatóan a UPS-hez kerül 2022-ben, addig új megrendelést pedig már nem fogadnak.

Elhalasztja a Boeing a 777X bevezetését, még kevesebb 787-es készül

A koronavírus-járvány miatti keresletcsökkenés okán a Boeing az első 777X-et csak 2022-ben adja át, és havi hatra csökkenti a Dreamliner gyártási rátáját.

Halomban állnak az át nem adott Dreamlinerek a Boeingnél

Elérte az ötvenet a legyártott, de át nem adott Boeing 787-esek száma, és amellett, hogy lassan elfogy a tárolásukra alkalmas terület, a gyártót anyagilag is nagyon rosszul érinti a helyzet.

Két évig 40 százalékkal kevesebb repülőgépet gyárt az Airbus

A következő két évben a járvány előtt tervezetthez képest 40 százalékkal kevesebb repülőgép gyártását tervezi az Airbus a vezérigazgató szerint. Iparági becslések alapján 14-20 ezer álláshely szűnhet meg a cégnél.

Elkaszálta a Boeing az új közepes típusának terveit

Leállította a Boeing az új típusok megvalósítását a bizonytalan helyzet miatt, csak a már meglévők fejlesztésén dolgozik a jövőben, ez viszont pletykák szerint frissített 757/767-est is hozhat.

Augusztusig húzódhat a Boeing 737 MAX engedélyeztetése

Augusztusig húzódhat a Boeing 737 MAX újbóli engedélyeztetése, és a gyártás nagyon alacsony ütemmel indulhat csak újra, de várhatóan még ebben az évben, emellett a 787-es és 777/777X típusokból is kevesebb készül majd.

Komolyabb elbocsátási hullám jöhet az Airbusnál

Komolyabb elbocsátási hullámra figyelmeztetett az Airbus, az európai gyártó szerint további költségcsökkentés nélkül a vállalat hamar kifogy a tartalékaiból.

Felére csökkentheti az A320-as gyártási ütemét az Airbus

Az Airbus hírek szerint arra készül, hogy akár 50 százalékkal csökkentse az A320-as típuscsalád gyártási ütemét. A világ harmadik legnagyobb lízingcége pedig visszalépett 75 Boeing 737 MAX és négy Airbus A330neo megvételétől.

A Boeing kevesebb 787-est gyárt és újratervezést indít

Mivel kevesebb a megrendelés 787-esekre, a típus gyártási rátáját havi 10 darabra csökkentik 2021-re, a Boeing-vezér pedig részletezte korábbi szavait a tervezett 757/767-es utód átgondolásáról: utalt arra, hogy új szélestörzsű helyett keskenytörzsűről is szó lehet.

Tovább csökkentheti a 787-esek gyártási rátáját a Boeing

A közeljövőben a Dreamlinerek gyártási rátájának további csökkentésére kényszerülhet a Boeing az Air Lease Corporation vezérigazgatója szerint, mert nincs elég új megrendelés.

Alig látható méretűre zsugorodott a Boeing nyeresége

Alig látható méretűre zsugorodott a Boeing adózott eredménye, a cég közlése szerint 2020 végétől havi 14-ről 12-re csökkentik a 787-esek gyártási rátáját, az első 777X átadása pedig tényleg 2021-re csúszik.

Airbus-vezér: az USA magának is kárt okozna a büntetővámmal

Guillaume Faury szerint az USA európai termékek ellen tervezett büntetővámja a saját iparát is sújtaná, mivel például az Airbus beszállítóinak 40 százaléka USA-beli. Arról is beszélt, hogy az A320-as család gyártási rátáját egyelőre mégsem növelik tovább.

Februártól újra havi 52 darabra emelné a MAX-gyártósor termelését a Boeing

Bár a gyártó és a hatóságok továbbra sem közölnek hivatalos céldátumot a 737 MAX repülési tilalmának feloldásáról, egyre több jel mutat arra, hogy a háttérben már zajlik a "visszatérés" előkészítése, eközben az FAA kevesebb tapasztalattal rendelkező légitársasági pilótákat vonna be az új szoftver tesztelésébe.

Légiközlekedési állások, képzések

Rakodási supervisor

Airport Service Budapest Zrt.

Adóbevallási specialista

Budapest Airport Zrt.

Repülőgép-belsős alkatrészjavító

Lufthansa Technik Budapest Kft.

Key Account Manager

Aeroplex of Central Europe Kft.

Repülőtéri üzemirányító

Budapest Airport Zrt.

Fedélzeti karbantartó supervisor

Airport Service Budapest Zrt.

Commercial Traffic Analyst

Budapest Airport Zrt.

Repülőgép szerelő

Lufthansa Technik Budapest Kft.

Repülőgép szerkezetjavító technikus

Lufthansa Technik Budapest Kft.
Hirdetés