Címlap Címkék Járatkésés

Címke: járatkésés

Több mint 1 millió font kártérítést fizetett az utasoknak a Wizz Air UK

A brit légiközlekedési hatóság vizsgálata révén 2022 márciusáig visszamenőlegesen több mint 25 000 kárigényt vizsgáltak újra a Wizz Air UK-nél, ez mintegy 6000 esetben további kifizetéseket eredményezett.

Az Avianca a világ legpontosabb légitársasága, az Iberia Express pedig Európáé

Közzétette a 2023-ban legpontosabb légitársaságok és repülőterek listáját a Cirium elemzőcég: az élre az Avianca Airlines került, Európában a spanyol Iberia Express, a repterek között pedig Minneapolis-St. Paul az első.

Bővítené a légiutasok jogait és jobb tájékoztatást szorgalmaz az Európai Bizottság

A javasolt módosítások erősebb és egyértelműbb jogokat biztosítanak az utazók számára, és egyértelművé teszik az utazásszervezők kötelezettségeit és felelősségi körét.

Banális hiba vezetett a brit légiforgalom múlt heti összeomlásához

Az Egyesült Királyság léginavigációs szolgáltatójának előzetes jelentése szerint egy benyújtott repülési terv okozta a rendszer összeomlását, a Ryanair vezére mindezt mosakodásnak tartja, kártérítést és vezetők menesztését követeli.

Lecsapott a Wizz Airre a brit légügyi hatóság

A törölt és késett járatok miatti kártérítésekkel és visszatérítésekkel kapcsolatos folyamatai megváltoztatására, valamint ezek utólagos kifizetésére kötelezték a Wizz Airt.

Több mint 3,5 millió percet késtek júniusban az Európa légterében repülő járatok

Járatonként átlagosan 3,7 perces késést regisztrált az Eurocontrol a kontinens légterében múlt hónapban közlekedő összesen több mint 960 ezer járatnál, és noha tavalyhoz képest javulás van, a légitársaságok elégedetlenek.

Rekordszámú járat közlekedett Európa légterében június 30-án

A világjárvány kezdete óta a legmagasabb járatszámot regisztrálta az Eurocontrol június 30-án, a szervezet vezetője szerint a nyári csúcsidőszakban több ország, köztük Magyarország légterében is fennakadások, késések lehetnek a légiforgalmi irányítás túlterheltsége miatt.

A felelősség megosztását sürgetik a légitársaságok az utasok kártérítésénél

Az IATA szorgalmazza, hogy az Európai Unió vizsgálja felül az utasok jogaira vonatkozó rendeletét, és alakítson ki méltányosabb rendszert, amelyben minden szolgáltató arányosan venne részt.

Kártérítésre köteleznék a légitársaságokat a késésekért és járattörlésekért az USA-ban

Az európaihoz hasonló pénzbeli kompenzációra kötelezné a légitársaságokat a Biden-kormányzat a hosszabb késések és járattörlések esetén, szakmai szervezetek tiltakoznak ez ellen.

Még 200 millió forintot be kell fizetnie a Ryanairnek

A Ryanairnek be kell fizetnie a 2020 áprilisában kiszabott 200 millió forintos fogyasztóvédelmi bírságot, miután a bíróság másodfokon is visszautasította a légitársaság döntéssel szemben benyújtott keresetét.

Brit légügyi hatóság: Ismét a Wizz Air lett a legtöbbet késő légicég

A légitársaság elismerte, hogy "2022-ben sajnos kevésbé volt pontos", aminek oka szerinte a földi kiszolgálás és a légiforgalmi irányítás terén tapasztalható munkaerőhiány, de idén már 40 százalékkal csökkentették a késéseket.

Hibázott a Wizz Air, de vállalásokat tett a hatóság felé

A Fogyasztóvédelmi Hatóság megállapította, hogy a Wizz Air 2022. január 1. és a 2022. augusztus 15. között mulasztásokat követett el az utasoknak fizetendő kártérítésekkel kapcsolatban.

Informatikai hiba miatt fennakadások vannak a Lufthansánál

Egy telekommunikációs kábel sérülése miatt akadozott szerdán a légitársaság és az egész cégcsoport működése, tömeges járattörlések és késések voltak, a frankfurti reptér szinte leállt, több budapesti járat sem közlekedett.

Majdnem minden harmadik utas járata késett tavaly Európában

Az európai légiutasok 31 százalékát érintette járattörlés vagy késés tavaly különösen a nyári időszakban, egy utasjogokkal foglalkozó cég szerint 2023-ban sem várható javulás a folytatódó munkaerőhiány és a sztrájkok miatt.

Az Azul lett a világ, az Iberia pedig Európa legpontosabb légitársasága

A kereslet intenzív visszatérése közben a munkaerő- és kapacitáshiány leginkább nyáron és főként Európában okozott fennakadásokat, késéseket.

Kitart a hókáosz az Egyesült Államok egyes repülőterein

Az elmúlt 5 napban az Egyesült Államokban közlekedő belföldi és nemzetközi légijáratok közül 18 700-at kellett törölni, a késést szenvedő járatok száma pedig ennek sokszorosa volt.

Helyreállt a rend a belgiumi Charleroi reptéren

Október 20-án megszűntek a fennakadások a belgiumi Charleroi nemzetközi repülőtéren, miután az üzemeltető megállapodott a hét eleje óta a forgalmat akadályozó, Security Masters nevű biztonsági céggel.

Fennakadások a belgiumi Charleroi-reptéren a biztonságiak sztrájkja miatt

A beszámoló szerint reggel óta nehezen megközelíthető a repülőtér, a biztonsági szolgálat a helyszínre vezető körforgalom közlekedését lassítja.

Fogyasztóvédelmi eljárás indult a Wizz Airrel szemben

A légitársaság ellen az elmúlt időszakban megszaporodott, járattörlésekkel, késésekkel és ügyfélkezeléssel kapcsolatos panaszok, a médiában is nagy visszhangot kapott esetek miatt vizsgálódik a hatóság.

Sztrájkba léphet szerdán a Lufthansa földi személyzete

A figyelmeztető sztrájk a tervek szerint szerdán hajnali 3:45-től csütörtök reggel 6 óráig tartana több német reptéren, a légitársaság járattörlésekre és késésekre figyelmeztet.

Szokatlan megoldásokra kényszeríti a légitársaságokat a munkaerőhiány

Járattörlések, késések, lemaradt csomagok, munkaerőhiány a leggyakoribb szavak a légiközlekedés híreiben mostanság, ami kreatív megoldásokra ösztönzi a légitársaságokat.

Nyárra visszafogja kapacitásait és nyereséget vár a Wizz Air

Júliustól szeptemberig a tervezetthez képest öt százalékkal kisebb kapacitást kínál a Wizz Air ott, ahol nagyobb gyakorisággal észleltek működési zavarokat, a cég a nyári csúcsidőszakra már profitot vár.

Menzies: A késések miatt éjszaka összecsúszó sok járat okozta a vasárnapi problémát

A budapesti reptéren csomagjuk elmaradása miatt éjszakázni kényszerülő utasok ügyében az AIRportal.hu kérdéseire az illetékes földi kiszolgáló cég, a Menzies Európáért felelős ügyvezető alelnöke válaszolt.

Levonta a tanulságokat a Budapest Airport a vasárnap éjjeli bőröndügyből

Nem ad kártérítést a Wizz Air a csomagjaikra reggelig várakozó utasainak, mivel nem tartja hibásnak magát, a Budapest Airport pedig nyomás alatt tartja a földi kiszolgálókat.

A közlekedési hatóság vizsgálja a csomagjukra hajnalig váró utasok ügyét

Vasárnapról hétfőre virradóra a budapesti reptéren sok utas nem kapta meg a csomagjait, sem segítséget vagy felvilágosítást, a közlekedési hatóság ezért a földi kiszolgálót, a légikikötőt és a légitársaságot is adatszolgáltatásra szólította fel.

KarriAIR: Légiközlekedési állás, reptéri munka

MOC Duty Engineer

Wizz Air Hungary Ltd.

AOG Buyer

Aeroplex of Central Europe Kft.

Repülőgép festő-fényező tanuló

Lufthansa Technik Budapest Kft.

People Engagement Specialist

Budapest Airport Zrt.

Passenger Sales Assistant

China Southern Airlines

EASA B1-es tapasztalt repülőgép-szerelő

Lufthansa Technik Budapest Kft.

Karbantartó

Magyar Duty-Free Kft.

LTB Material Management & Logistics Manager

Lufthansa Technik Budapest Kft.

Repülőgép-szerkezetjavító és oktató

Lufthansa Technik Budapest Kft.

Fleet Manager

Wizz Air Hungary Ltd.

Passenger Operation Assistant

China Southern Airlines

Szerkezetjavító

Aeroplex of Central Europe Kft.

Pályázatírási munkatárs

Budapest Airport Zrt.

Cargo Védelmi ellenőr

Bud Security Kft.

MOC Manager

Wizz Air Hungary Ltd.

Kompozit szerkezetjavító

Aeroplex of Central Europe Kft.
Hirdetés
Translate »