Jóváhagyta az Európai Bizottság az ír City Jet és a spanyol Air Nostrum fúzióját, ezzel Európa egyik legnagyobb regionális légitársasága jöhet létre.
A tervek szerint mindkét légitársaság megtartja a saját márkáját, de a cégeket közös holding irányítja majd.
Az Európai Bizottság szerint a fúzió nem vet fel versenyjogi problémákat, mert a két cég összesített piacrésze nem éri el a meghatározott szintet, illetve a szegmensben megfelelő számú versenytárs marad, bár a City Jet és az Air Nostrum működése között a charter és wet lease piacokon van átfedés.

A két cégnek együttvéve mintegy száz repülőgépből áll majd a flottája, amelyben nagy számban repülnek Bombardier CRJ-k, de a City Jet emellett Avro RJ85-ösöket, az Air Nostrum pedig ATR turbólégcsavaros repülőgépeket is üzemeltet.
Az Air Nostrum az Iberia számára repül regionális járatokat franchise megállapodás részeként, de a cég az utóbbi években egyre inkább elmozdult a wet lease alapú (gépek személyzettel, karbantartással, biztosítással együtt történő) bérbeadása felé is, a City Jet pedig jelenleg kizárólag ebben a modellben működik.