Minden tekintetben különleges és egyedi akció zajlott a nyári forgalmi csúcs alatt a repülőtéren. Egy igazi magyar sikerterméket ismerhetett meg az utazóközönség nyáron a budapesti repülőtér termináljaiban a Zwack Unicum, a Heinemann Duty Free és a Budapest Airport összefogásában. A nagy múltú Unicum termékek hatalmas sikert arattak az utasok körében: megötszöröződtek az eladások, nem utolsósorban a márka új termékére épülő promóciónak köszönhetően.
Először fordult elő a budapesti repülőtéren, hogy egy nagyszabású, utasoknak szánt kereskedelmi akció középpontjában nem egy világszerte ismert márka, hanem egy hazai hős, egy hungarikum, a méltán népszerű Zwack Unicum állt. A nyári csúcsidény egyik legforgalmasabb hónapjában, júliusban lebonyolított kampány során az egyik tradicionális magyar márka a reptéri forgalmazó Heinemann Duty Free és a Budapest Airport szakembereivel fogott össze. Az elsődleges cél természetesen az eladások növelése volt, ezáltal pedig a magyar termék további népszerűsítése a repülőtéren megszokott nemzetközi környezetben.
A Budapest Airport örömmel járult hozzá a Heinemann kereskedelmi akciójához: az utasok már a biztonsági ellenőrzés területén, a néhány perces sorban állás alatt találkozhattak az akciót hirdető felhívással, szórólapokkal. Ezután, az elegáns utasforgalmi csarnok, a SkyCourt központi részére belépve, az ott felépített promóciós színpadon bárki megismerhette a Zwack gyár történetét, megkóstolhatta az Unicum italokat, köztük az idén nyáron bevezetett, tölgyfa hordóban, aszalt szilván érlelt változatot is. A terminálokon kihelyezett digitális citylight hálózaton rendszeresen futottak a promóció hirdetései. Nemcsak a reklám, hanem a nagyon komoly árengedmény is vonzotta az utasokat: valamennyi Unicum terméket 30 %-os árengedménnyel lehetett megvásárolni a repülőtéri Duty Free üzletben – áll a Budapest Airport közleményében.