Csatlakozott a 200. Airbus a diszkont légitársaság flottájához, a vadonatúj A321neo a lutoni bázison szolgál majd.
A cég repülőgépeinek átlagéletkora jelenleg 4,2 év, és a Wizz rendelkezik a legnagyobb A321neo-megrendelésállománnyal Európában, a „WIZZ500 ambition” kezdeményezés részeként pedig további 300 repülőgép beszerzését tervezi az évtized végéig.
Amint korábban megírtuk, december végén a Pratt & Whitney-hajtóművek gondjai miatt a Wizz Air 13 repülőgépe volt üzemen kívül, ezek miatt a cég kötbért kapott a gyártótól, de január 24-ére a parkoltatott példányok száma 33-ra nőtt, és március végéig várhatóan 40-re bővül.
Korábban a március végével leállított repülőgépek számát 45-re becsülte a légitársaság, ami így a flotta csaknem negyedét teszi ki. A leállított gépek átlagos javítási ideje 300 naptári nap, de a légitársaság igyekszik kiküszöbölni ennek a hálózatra mért következményeit, bázisbezárás nem várható emiatt.
A 2024. április 1-től 2025. március 31-ig tartó, következő üzleti évben 30 új A321neo érkezik, a Wizz emellett 13 meglévő gép lízingjét meghosszabbította, és további három bérelt (dry-lease) gép érkezik, illetve növelik az üzemképes flotta kihasználtságát, azaz a naponta teljesített járatok (szektorok) számát, hogy mérsékeljék a leállított példányok miatti kapacitáshiányt.