Új jegystruktúrát és árképzést vezet be idén áprilisban a téli menetrendi járatokra az El Al az európai útvonalakon, ennek részeként kivezetik az UP by El Al márkát az öreg kontinensen.
David Maimon, a légitársaság vezérigazgatója a közlés szerint azt mondta, az El Al a fedélzeti szolgáltatás megújításának keretében vezeti ki az Up by El Al terméket az európai piacról. Mint mondta, a turisták körében az UP-nak nagy sikere van, de az üzleti utasoknak a diszkontosított fedélzeti szolgáltatás már nem elég, emiatt új jegyárkategóriákat vezetnek be.
A Lite lesz a legolcsóbb kategória, amelyben egy kézipoggyász szerepel, a feladandó csomag és az ülőhely-választás fizetős szolgáltatás lesz, viszont már ebben a kategóriában is van étel- és italkínálat. A Classic csomagban már ingyen szerepel a feladható poggyász és az ülőhelyválasztás, a Flexben pedig mindezeken felül térítésmentes korlátlan számú módosítás és lemondás és két poggyász van.
A légitársaság az Up kivezetésével a gépeket visszafesti a klasszikus, El Al színekre, és ezzel együtt felfrissíti a kabinokat, amelyekbe új, vékonyabb székeket szerelnek a turista és business osztályon is, sőt a 737-eseken fedélzeti wifi is lesz.
Az El Al emellett elindítja új, San Francisco-i járatát is, amelyeket a nem rég csatasorba állított Dremlinerekkel teljesítenek hetente három alkalommal a negyedik negyedévtől.