A törölt és késett járatok miatti kártérítésekkel és visszatérítésekkel kapcsolatos folyamatai megváltoztatására, valamint ezek utólagos kifizetésére kötelezte a Wizz Airt az Egyesült Királyság Polgári Légügyi Hatósága (CAA), miután az utasok jelentős számban panaszolták be a légitársaságot.
A brit légügyi hatóság vezetője elfogadhatatlannak minősítette a cég gyakorlatát, hogy nem teljesítette a kártérítési és visszatérítési kötelezettségeit, amely miatt az utasok jelentősen nagyobb arányban fordultak a CAA-hoz, mint más cégek esetében.
A hatóság felszólítására a légitársaság kötelezettségvállalásokat tett az érintett folyamatok megváltoztatására, valamint azt is vállalták, hogy felülvizsgálják az elmúlt 15 hónapban visszautasított kérelmeket, és adott esetben utólag is kifizetik az ügyfeleket – írta a Reuters.
A hatóság kiemelte: a következő hónapokban folyamatosan figyelemmel kíséri majd, hogy a légitársaság az átdolgozott szabályoknak megfelelően működik-e.