Repülőgépgyártók, légiipar, repülőgép-karbantartás

Repülőgépgyártók, légiipar, repülőgép-karbantartás (MRO) hírei: Új típusok, új technológiák, innováció. Airbus, Boeing, Bombardier, Embraer és az összes nagy gyártó, hajtóműgyártó, légiipari beszállítói lánc, repülőgép-karbantartás hírei.

Újabb rekordot döntött az A321LR: 11 óra a levegőben!

A 11 órás, légvonalban 4 100 tengeri mérföldes (7 600 km) távolságot az A321LR olyan terheléssel repülte le közbenső leszállás nélkül, mintha tele lett volna utasokkal.

Zsarolóvírussal fertőződött a Boeing számítógépes rendszere

Zsarolóvírussal fertőződtek meg a Boeing bizonyos számítógépes rendszerei, amelyek a repülőgépek egyes tesztjeit végezték. A gyár már kiadott egy javítást, közlésük szerint csak a régebbi alrendszerek fertőződtek.

Problémák jelentkeztek az A330neo hajtóműveiben is

A Boeing 787-esek Rolls-Royce hajtóműveiben jelentkező gond az A330neo esetében is tapasztalható, a gyártó szerint az első példány nyári forgalomba helyezése után fél év is eltelhet a végleges megoldásig.

Elkészült az MSz-21 második tesztpéldánya

Befejezte a második MSz-21-300-as összeszerelését az orosz Irkut repülőgépgyártó, a gépen már korrigálták az első prototípus eddigi tesztelése során felszínre került hibákat.

Elállt a harctól a Boeing, jön a C Series a Deltához

Megerősítette a Boeing, hogy nem nyújtott be fellebbezést a Bombardier-t felmentö döntés ellen, az utóbbi pedig erre bejelentette, hogy még az idén megkezdi a vitát kiváltó C Series-ek átadását a Delta Airlines számára.

CFM LEAP-származékkal pályázna a GE a Boeing „797”-eshez

Az A320neo és a Boeing 737 MAX hajtóművének továbbfejlesztésén gondolkodik a General Electric, ezzel tennének ajánlatot a Boeing tervezett új, közepes méretű típusához.

Tovább növeli az A330neo hatótávolságát az Airbus

Érkezik a minden eddiginél nagyobb hatótávú változat az új generációs A330-asokhoz a felszállótömeg növelésével, de a gyártó tervezi a áruszállító változatot is a UPS és az Amazon ösztönzésére.

Így készülnek a Boeingek Seattle-ben

A 737-esek konfigurációs stúdiója után folytassuk a túrát a végösszeszerelő sorokon, amelyből két városba is jutott Seattle környékén: a szomszédos Rentonban csak a 737-esek, a kicsit északabbra lévő Everettben pedig az összes többi modell gyártásával foglalkoznak.

Az UEC szállítja az Il-96-400M erőforrásait

Az UEC szállíthatja az Iljusin Il-96 legújabb változatának, az Il-96-400M-nek a hajtóműveit.

Bepillantottunk a Boeing 737-esek rentoni fedélzeti konfigurációs stúdiójába

Ellátogattunk a 737-esek konfigurációs stúdiójába, ahol a Boeinggel közösen kezdik el a légitársaság arculati szakemberei összeállítani a terméket a burkolatok színétől kezdve a mosdókig.

Korábban jóváhagyhatják a hatóságok az Airbus-Bombardier együttműködést

Jól halad a hatósági jóváhagyás folyamata, így az eredeti 2018 végi határidő helyett már az év közepén átveheti a Bombardier C Series program irányítását az Airbus.

Pratt: 50 millió dollár a GTF-hajtóművek újabb hibájának javítása

Tovább növekszik a Pratt&Whitney GTF-hajtóműveken elszenvedett vesztesége, ami így már jelentősen egymilliárd dollár feletti.

Manuálisan nyílnak, de automatikusan felhajlanak majd 777X szárnyvégei

Közzétette a Boeing, hogy fel- és leszálláskor mik lesznek majd a pilóták teendői a 777X felhajtható szárnyvégeivel, illetve azok esetleges hibás működése esetén.

Levegőben a mini-MAX!

Végrehajtotta szűzrepülését az új generációs hajtóművekkel felszerelt Boeing 737 MAX-család legkisebb befogadóképességű, ugyanakkor legnagyobb hatótávú változata, a MAX 7.

Újabb hiba: Rövidzárlat lehet az A320neo hajtóműveiben

A Lufthansa leállította a tíz A320neo típusú gépét, mert a Pratt&Whitney-hajtóművekben a kábelek kidörzsölődhetnek, a mérnökök már dolgoznak a megoldáson.

Levegőben a GE9X, a 777X hajtóműve!

Az új fejlesztésű és elképesztő méretű erőforrás a hajtóműgyártó átalakított Boeing 747-esének szárnya alatt, a kaliforniai Victorville-ből emelkedett először a levegőbe.

Guinness rekord: átadta a Boeing a tízezredik 737-est

Míg az első 5000 példány legyártásához 40 évre volt szüksége a Boeingnek, az újabb 5000 példány mindössze 12 év alatt elkészült, a Boeing idén tovább emeli a 737-es gyártósor sebességét.

Airbus vs Boeing – Több Airbus fogyott, több Boeinget gyártottak

Az eladásokon még érződik az év eleje, ebben a csendes vízben most az Airbus tudott több hullámot vetni, a Boeingnél viszont - mint mindig - jobban ment a gépátadás.

Lerántotta a leplet a Boeing a tervezett „797”-esről

Nyilvánosságra került a hivatalos koncepciórajz a Boeing tervezett új közepes méretű típusáról, a gép leginkább egy 767-esre emlékeztet. A Lufthansa vezetője közölte, hogy vizsgálják az elképzelést, a United szerint viszont nem lesz meg időben az új Boeing, ezért az Airbusnál is körülnéz.

Vegyesen fogadják a légitársaságok a Boeing tervezett közepes típusát

Szakértők szerint a tervezett új típus raktere túl kicsi lesz az ázsiai légitársaságoknak, míg az észak-amerikai, európai cégeknek nem kell a nagy tehertér. A Ryanair sokallja a Boeing 797-es egységköltségét a 737 MAX-hez képest, ezért a nem akar a vevők között lenni.

Pratt: most már tényleg jó az áttételes hajtómű!

A Pratt & Whittney szerint nincs már több hiba az Airbus A320neóhoz és a Bombardier C Series-hez használt hajtóművekben, és biztosak abban, hogy növekedni fog a kereslet az erőforrás iránt.

Elpártolt az utolsó vevő is a legkisebb A350-estől

Konvertálta az Asiana az A350-800-as megrendelését -900-asokra, nyugodtan ejtheti az Airbus a projektet. Eközben a kisebbik A330neo okoz fejfájást, de a gyár szerint nincs nagy kár a nagyobbikkal azonos gyártósor miatt - remélik, később majd lendületet kap a program.

Hatvanegy éve szállt fel először az An-12 elődtípusa

Hatvanegy éve repült először az Antonov An-10, a máig sikeres An-12 alapjául szolgáló típus első példánya.

Hamarosan elindulhat az Il-114-300 sorozatgyártása

Hamarosan megkezdődhet az Ilyushin Il-114-300 sorozatgyártása, amennyiben lesz rá vevő.

Boeing: a következő évtizedben már lesznek önvezető légitaxik

A Boeing vezérigazgatója szerint a következő évtizedben már biztosan utazhatunk vezető nélküli légitaxikon, a fejlődés ugyanis gyorsabb, mint azt bárki gondolná.

KarriAIR: Légiközlekedési állás, reptéri munka

B2 repülőgép-műszerész

Aeroplex of Central Europe Kft.

Check Supervisor

Aeroplex of Central Europe Kft.

Lead Engineer B1

Aeroplex of Central Europe Kft.

B1 Repülőgép-szerelő

Aeroplex of Central Europe Kft.

AOG Recovery Engineer (B1 and/or B2 Licensed)

Lufthansa Technik Budapest Kft.

Hangármester

Aeroglobe Kft.

Repülőtéri utassegítő

ASU AMBULANCE Kft.

Eladó, pénztáros munkatárs

Memories of Hungary Kft.

Légiforgalmi irányító

HungaroControl Zrt.

Berendezés karbantartó

Aeroplex of Central Europe Kft.

CRS kiadó

Aeroplex of Central Europe Kft.

Lead Engineer B2

Aeroplex of Central Europe Kft.

Védelmi ellenőr – cargo

Green Shield Kft.

B1 Licensed Aircraft Engineer

Lufthansa Technik Budapest Kft.

WIZZ Management Trainee Program

Wizz Air Hungary Ltd.

Junior SOC Analyst

HungaroControl Zrt.
Hirdetés
Translate »