Az Airbus Amerikai Egyesült Államokban működő összeszerelő-üzeme megkezdte az első A320-as összeszerelését.
A320neo-kat is összeszerel majd a kínai Airbus-üzem
Az Alabama állambeli Mobile-ban működő Airbus gyáregység eddig 27 darab keskenytörzsűt adott át, azonban azok mind a hosszabb törzsű A321-es változatok voltak.
Az Airbus amerikai gyártósora 2015 júliusában kezdte meg működését, melyet az európai gyártó összes keskenytözsű típusának, így az A319, A320 és A321 típusok gyártására felkészítettek. Az egység a tervek szerint 2017 év végétől kezd átállni az új generációs hajtóművel felszerelt A320neo változatok összeszerelésére.
Az első amerikai gyártású A320-ast a Spirit Airlines helyezi majd forgalomba nyáron.
Az Airbus az utóbbi időben hangsúlyt fektet arra, hogy a két fő gyáregység, Toulouse (Franciaország) és Hamburg (Németország) mellett a repülőgépeinek összeszerelését, végszerelését a legfontosabb, nem európai piacain végezze. Ezzel egyrészt munkahelyeket teremt a stratégiai fontosságú piacokon, másrészt növeli a saját gyártási kapacitását.
A gyártó 2016 márciusban tette le az alapkövét a kínai Tiencsinben létrejövő Airbus A330-as új gyártó és átadó központjának (C&DC), mely a jelenleg már működő keskenytörzsű összeszerelő üzem mellett funkcionál majd.
A tiencsini C&DC egység feladata lesz a távol-keleti piacon értékesített repülőgépek utaskabinjainak berendezése, a repülőgépek külső festése, a hajtóművek tesztelése, a vásárlóknak történő átadást megelőző repülések és az átadások dokumentációja és a kapcsolódó folyamatok menedzselése.