A 8 millió dolláros beruházással létrejött Emirates Centre of Hospitality Excellence nevű létesítmény évente csaknem 25 000 légiutas-kísérő számára biztosít képzést.

A központ a gyakorlati oktatást és az elméleti ismeretátadást egyaránt modern környezetben teszi lehetővé. A létesítményhez tartozik egy étterem és társalgó, amely egyszerre 170 fő befogadására alkalmas, valamint nyolc tanterem és elegáns bemutatókonyhák – közölte a légitársaság.

A képzések középpontjában a személyre szabott vendégélmény, az aprólékos részletekre való odafigyelés és a kulturális érzékenység áll. A programok kialakítása során a légitársaság a svájci Ecole hôtelière de Lausanne vendéglátóipari főiskolával működött együtt, hogy világszínvonalú szakmai alapokat biztosítson légiutas-kísérőinek

A központ figyelmet fordít a különleges képzési modulokra, amelyek a kommunikációra, az érzelmi intelligenciára és a kulturális sokszínűségre fókuszálnak. Az „Art of Service” nevű program például túlmutat a klasszikus felszolgálási protokollokon, és megtanítja a résztvevőket arra, hogyan teremtsenek valódi kapcsolatot az utasokkal.

Forrás: Emirates

A képzés részeként a légiutas-kísérők fine dining élményben is részesülnek, így első kézből tapasztalhatják meg az Emirates prémium osztályain kínált ételek minőségét és szervírozási színvonalát.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

A programban helyet kaptak dedikált borismereti tréningek is, amelyeket tapasztalt sommelier-k vezetnek, és amelyek célja az Emirates fedélzeti borkínálatának mélyreható megismertetése.

A Centre of Hospitality Excellence nemcsak az újonnan felvett munkatársak képzését szolgálja, hanem a már aktív állomány továbbképzését is.

A tréningek a teljes karrierútra kiterjednek, így biztosítva a folyamatos fejlődést és a szolgáltatási színvonal megőrzését.

A képzési központ a légitársaság meglévő oktatási infrastruktúráját egészíti ki, beleértve a modern Crew Zone létesítményt, amely a hét minden napján 24 órában elérhető oktatási, technológiai és rekreációs lehetőségeket kínál a légiutas-kísérők számára.

Jelenleg az Emirates közel 25 000 légiutas-kísérőt alkalmaz, akik több mint 70 nyelvet beszélnek, és 140 különböző országból származnak. Munkájuk révén az Emirates fedélzeti szolgáltatásai világszerte elismertek a kiválóság, a figyelmesség, az innováció és a szenvedély négyes pillérének köszönhetően – írja a cég közleménye.

Az Emirates jelenleg is aktívan toboroz új légiutas-kísérőket világszerte, köztük Magyarországon is. A következő budapesti nyílt napra 2025. október 15-én, reggel 9 órakor kerül sor a Hotel President Budapestben.