A második váróját nyitja meg a Plaza Premium Lounge a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, amellyel összesen kilencre nőtt a prémium szolgáltatásokat kínáló várók száma a budapesti repülőtéren. Az egykori LOT-lounge helyén, a 2B terminálon működő, 200 négyzetméteres létesítményből kilátás nyílik a repülőtérre, valamint zuhanyzási lehetőség is az utasok rendelkezésére áll.
Március elsején második váróját nyitotta meg a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren a Plaza Premium Lounge, kifejezetten utasvárók üzemeltetésére és vendéglátásra specializálódott nemzetközi vállalat – közölte lapunkkal a Budapest Airport.
A 200 négyzetméteres váró a 2-es terminál nem schengeni területén található, kilátással a forgalmi előtérre és az egyik futópályára.
Bár a repülőtér üzemeltetőjének közlése erre nem tért ki, a közleményhez mellékelt képek tanúsága szerint az új váró a korábbi LOT Polish Airlines által üzemeltetett lounge helyén működik.
A váró zónákra osztott területén 65 fotelt és széket helyeztek el, illetve külön könyvtár szekció és zuhanyzó is szolgálja az utasok kényelmét. A váróban magyar ételeket is felszolgálnak a vendégeknek.
A Plaza Premium Lounge öt egymást követő évben nyerte el a világ legjobb független repülőtéri várójának járó Skytrax-díjat, és globálisan világszínvonalú szolgáltatásokat nyújt az utazóknak.
Az új létesítmény része a csoport európai stratégiai terjeszkedésének és globális hálózatának, amely 30 ország 70 nemzetközi repülőterén több mint 250 helyszínt foglal magában.
A biztonságos és higiénikus környezet biztosítása érdekében a váró a Plaza Premium Lounge „We Care For Your Wellbeing” programját követi, az ülő- és étkezőhelyiségeket a diszkréció és a távolságtartás figyelembe vételével alakították ki.