Pénteken teljesített utoljára járatot Hop márkanévvel repülőgép, a brand az Air Frace-KLM új stratégiájának megfelelően február elsejével megszűnt.
Az utolsó járatot Nantes és Párizs-Orly között repülte a cég F-HOPX lajstromjelű ATR 72-600-asa AF7385-ös járatszámmal, menetrend szerint 18 órakor landolt a francia fővárostól délre lévő repülőtéren.
A márkát 2013-ban hozta létre az Air France-KLM csoport az Airlinair, a Brit Air és a Régional cégek összevonásával. Feladata elsősorban a francia belföldi és regionális járatok teljesítése volt, flottájában Bombardier CRJ-k és ATR-ek találhatók, a három másik légitársaság összeolvasztásával lettek a Hop gépparkjának részei.
Létrehozásának egyik fő oka az volt, hogy az Air France így akarta felvenni a versenyt a francia forgalomból egyre nagyobb szeletet kiszakító fapados légitársaságokkal szemben.
A lépés valószínűleg nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, mert 2018-ban már arról határozott az anyacég, hogy Air France Hop-ra változtatja a márkanevet, majd nem sokkal később a saját AF kódja alá vonta az összes járatot.
A közben vezetői válságon is túleső Air France-KLM új vezérigazgatója, Benjamin Smith aztán eltérő struktúrát vázolt fel, amelynek értelmében a Hop megszűnik, a járatokat Air France-ként teljesítik február elsejétől. Benjamin Smith nem titkoltan elégedetlen volt azzal, hogy különböző márkanevek alatt repülték a belföldi és a nemzetközi járatokat.
Ugyanez volt a gond a Joonnal is, amely elvileg a fiatalabb generációkat célozta meg lazább arculatával. Még 2017-ben szakították ki az Air France-KLM-ből, a budapesti járatot is ezen márka alatt üzemeltették, aztán 2019. június 27-ével minden visszaállt a régi kerékvágásba: a cég visszaolvadt az Air France-ba.