A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér üzemeltetőjének közlése alapján az új arculat egyszerre tiszteleg a múlt értékei előtt és nyit kaput a jövő lehetőségei felé, a logó a természet zöldjeit, a Duna tükröződését és Liszt Ferenc örökségét idézi, szándékuk szerint így válik a magyar kultúra és a nemzetközi kapcsolódás szimbólumává.

A budapesti légikikötő működésének 75. évfordulója alkalmából a minap tartott gálakoncerten jelentették be, hogy megújítja 2011 óta használt logóját és arculatát a Budapest Airport.

A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőteret üzemeltető cég az AIRportal.hu kérdésére közölte:
az új arculat egyszerre tiszteleg a múlt értékei előtt és nyit kaput a jövő lehetőségei felé.

Hozzátették: az új logó modern és időtálló is, valamint egy újabb lépés afelé, hogy a Budapest Airport a VINCI Airports közösségének részévé váljon, megfelelve a cégcsoport arculati elvárásainak.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

Hangsúlyozták: a légikikötő nem csupán közlekedési csomópont, hanem kapu Magyarország és a nagyvilág felé, olyan benyomás, amelyet utasok milliói visznek magukkal, amikor először érkeznek hazánkba, vagy épp búcsút intenek neki. Ezért különösen fontos, hogy milyen képet mutat a világnak.

Az arculatban megjelenik a víz tükröződése, hiszen a Duna a magyar táj meghatározó eleme, és a természeti örökségünk szimbolikus üzenete. A zöld színek árnyalatai nemcsak frissességet hoznak, hanem a magyar táj sokszínűségére, élővilágára, kincseire is utalnak. A dizájn rejtett rétegeiben felsejlik a magyar zeneirodalom és Liszt Ferenc, a repülőtér névadója is, aki nemcsak hazánk, hanem Európa kultúráját is gazdagította – emeli ki a közlés.

A logóban fellelhető utalás egy zongorakottára egyszerre megható és inspiráló gesztus a tájékoztatás szerint, a múlt mestereinek tisztelete és a kultúra iránti elkötelezettség kifejeződése.

A cég hangsúlyozta: közös cél, hogy a Budapest Airport méltó helyet foglaljon el Európa vezető repülőterei között.

Mint elmondták, az új arculat bevezetése lépcsőzetesen történik.