Az Etihad bejelentette a turista osztályának átalakítási programját, amelynek legnagyobb és nem éppen pozitív meglepetése, hogy a légitársaság leszereli a fedélzeti szórakoztatórendszer képernyőit az Airbus A320-as típuscsaládba tartozó gépein. Az utasok a jövőben saját eszközeiken érhetik majd el a szórakoztatórendszert, vezeték nélküli hálózaton.

Turista osztályának megreformálását az Etihad a keskeny törzsű, főként rövid- és középtávú járatokon használt Airbus A320-as és A321-es géptípusaival kezdi. 

Az átalakítás során a légitársaság az üléstámlákon lévő képernyőket leszereli, ezek helyett pedig vezeték nélküli technológiával működő szórakoztatórendszert biztosít utasainak, amelyre okostelefonról, laptopról vagy tabletről lehet majd csatlakozni.

A rendszerben több mint 300 órányi videó anyag áll majd az utasok rendelkezésére, ennél is szélesebb kínálatért pedig érdemes lesz utazás előtt letölteni az E-box Stream nevű applikációt, amellyel a legújabb hollywoodi kasszasikereken és sorozatokon kívül olyan tévéadókhoz is hozzáférhetünk, mint az HBO vagy a Universal.

Ezt a változtatást csak a keskeny törzsű gépek turista osztályán vezeti be a légitársaság, a széles törzsű gépeken továbbra is megmaradnak a fedélzeti szórakoztatórendszer egyéni képernyői, mindegyik osztályon.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.
Az abu-dzabi központú légitársaság rövid távú járatain hamarosan minden turista osztályon ülő utas csak saját telefonon vagy tableten tudja igénybe venni a fedélzeti szórakoztatórendszert (Forrás: Etihad Airways)

A légitársaság ezen kívül kényelmesebb, modernebb üléseket ígér a turista osztályra, amelyeket állítható telefon- és tablettartókkal, valamint USB-gyorstöltőkkel szerelnek fel, a repülési élmény növelése érdekében pedig új párnák és takarók is lesznek a fedélzeten.

Az Etihad a turista osztályú fedélzeti ellátás színvonalát is növelné, új és továbbfejlesztett étkezési koncepció bevezetésével, amelynek fontos elemei lesznek a friss, szezonális hozzávalók és az aktuális úti célra jellemző fogások.

Amint azt már korábban megírtuk, az Etihad folyamatosan pénzügyi problémákkal küzd, 2018-ban 1.2 milliárd dolláros üzemi veszteséggel zárta az évet. A légitársaság ugyan pozitív jelzőkkel illeti az átalakítást, de valószínűleg költségcsökkentés állhat a hátterében.

Forrás: Etihad Airways