A malagai személyzeti pihenőhelyiség biztonsági kamerájának felvételeit tette közzé hivatalos Twitter oldalán a Ryanair, a légitársaság ezzel igyekszik csillapítani a hét elején a világsajtóban botrányt okozó fotó kapcsán kialakult népharagot.

Forrás: Twitter

Mint arról az AIRportal.hu is beszámolt, egy reptéri pihenőben földön fekvő Ryanair-személyzetről készült fotó járta be a világsajtót a hét elején. A fotó melletti kommentárok szerint a földön kellett aludnia a Ryanair egyik járata hajózó személyzetének Malagában, miután járatuk útját időjárási okok miatt meg kellett szakítani, és Spanyolországban kellett éjszakázniuk.

A fotók a közösségi médiában természetesen közfelháborodást keltettek, a Ryanair  üzemelési igazgatója, Peter Bellew próbálta meg lenyugtatni a kedélyeket. Azt írta, természetesen próbáltak szállodát foglalni a személyzetnek, de a Portugáliába érkezett vihar miatt egyetlen szabad hely sem volt Malagában. Miután a képek viszonylag hamar elérték a közösségi médiát, a személyzetnek megengedték, hogy az egyik VIP váróban töltsék az éjszaka hátralévő részét.

A Twitteren közzétett biztonsági kamerás felvétel azonban arról tanúskodik, hogy a személyzet egy pihenőhelyiségben székeken ülve várakozik, amikor egy kisebb csoportjuk a crew-briefing részbe vonul át és az ott elhelyezett számítógépasztalok környékén a földre fekszik, melyről egy társuk felvételt készít. A fotó elkészülte után a „földön alvók” felkelnek.

A Légitársaság a biztonsági kamerás videóhoz fűzött kommentárjában fake photo-nak minősíti a hét elején a sajtót körbejáró felvételt, azonban a haragos kommentelők szerint mindez nem változtat a lényegen, hogy a légitársaság szállás nélkül hagyta sorsára személyzetét egy éjszakára, akiknek másnap így kellett teljesíteniük járatukat.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

Sőt egyesekben az is felmerült, hogy mi van, ha a videó az utólag megrendezett?

Mi csak annyi kommentárt fűznénk az esethez, hogy a repülés „veszélyes üzem”, rendkívüli fontosságú a biztonság. Ha egy légitársaságnál ilyen szintű a feszültség a munkáltató és a dolgozók között, akikre repülőgépeket, illetve az utasaik életét rábízzák, az nem biztos, hogy túl jó ómen. Ugyanis a nagy balesetek, katasztrófák mindig kisebb hibák, problémák összessége, szerencsétlen együttállása miatt következnek be.

Kövess minket a Google Newson, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Kövess minket a Google News hírfolyamban!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!