A dél-koreai Asiana igazgatótanácsa rábólintott arra a tervezetre, melynek alapján a piacon megfigyelhető szoros versenyhelyzet ellenére nekilátnak a légitársaság low-cost leányvállalatának felállításához.
A Seoul Air elindításával szemben a rivális társaságok, így többek között a T’way Air, Jeju Air és az Eastar Jet is összefogtak, és közös levélben fordultak a Koreai Közlekedési Minisztériumhoz.
Indítványuk alapján az új vállalat csak a legfrekventáltabb belföldi és nemzetközi útvonalakon szállítana utasokat, melyek így meggyengíthetik a belföldi fuvarozók piaci pozícióját, ezért a minisztériumnak semmiképpen nem szabad engedélyt adni az új alvállalkozó elindítására – értesült a CH Aviation hírportál.
Az anyavállalat ezeket a híreszteléseket elutasította, majd kihangsúlyozta, hogy a Seoul Air az előzetes tervek alapján az Asiana azon rövidtávú járatait venné át, melyek a jelenlegi cégpolitika mellett jelentős pénzügyi veszteséggel üzemelnek.
Az év végén debütáló vállalat mintegy 450 ezer dolláros indulótőkével rendelkezne, melyet a vezetőség később, külső befektetők segítségével összesen 13,6 millió dollárra emelne.