Nem árusítják többé a Marks and Spencer ételeit a British Airways rövid távú járatain, és bár megvan az új beszállító, a légitársaság egyelőre nem közölte, ki lesz az.
A két cég 2017-ben kezdte meg a közös munkát, ekkor vezette be a légitársaság a „buy on board” szolgáltatását, amelyben a turista osztály utasai a Marks and Spencer ételkínálatából vásárolhattak a fedélzeten.
A kezdeményezés ellentmondásos visszajelzéseket kapott, mert az utasok többsége nem értetett egyet azzal, hogy a British pénzért árult ételeket járatain. A vezetőség szerint viszont ezzel épp az ügyfelek nagyobb választék iránti igényét igyekeztek kiszolgálni: voltak, akik nem elégedtek meg a fedélzeten kínált menüvel, hanem más, minőségi ételt akartak fogyasztani.
Az utóbbi 6 hónapban a járvány miatt a szolgáltatás szünetelt, hogy az utasok és a kabinszemélyzet minél kevesebbet érintkezzen, de ma már az is biztos, hogy a Marks and Spencer ételei később sem térnek vissza a fedélzetre.
A British Airways egyelőre nem jelentette be, mikor állítják vissza a szolgáltatást, illetve azt sem, melyik cég fogja biztosítani a termékeket, de a vezetőség elárulta: választásukat az utasok ízlése szerint hozták meg.