A jól ismert De Havilland Aircraft of Canada Limited néven indította el repülőgépgyártó leányvállalatát a Longview Aviation Capital, amely hosszútávú befektetési portfóliót kezel a kanadai légiiparban.
A jövőben a De Havilland Aircraft néven létrejött vállalat kezeli világszerte a Dash 8 turbólégcsavaros típuscsalád gyártását, fejlesztését, marketingjét, értékesítését és támogatását,
miután a Bombardier kiszállt és a Longview megszerezte a programot.

Az új vállalat a Dash 8 program összes változatának jogait megszerezte, beleértve a 100-as, 200-as és 300-as széria mellett a jelenleg is gyártásban lévő és világszerte elterjedt Q400-ast is. A tranzakcióval a Bombardier-től 1200 szakember kerül át a De Havilland Aircraft of Canada céghez. A vállalatot a korábban 30 évig a Bombardiernél dolgozó, az utóbbi időben a Q-Series programot irányító Todd Young vezeti majd mint vezérigazgató.
A Q400-as gyártása és támogatása a torontói Downsview telephelyen marad, amelynek a bérleti szerződéseit 2023-ig meghosszabbította a cég.
A Dash 8 program mellett a Longview portfóliójába tartozik a népszerű Twin Otter, a DHC-1 – DHC-7 típusok, a korábbi Canadair CL-215, CL-215T, és a CL-415 tűzoltó-repülőgép is.
A De Havilland Aircraft of Canada Limited már megszerezte a működéshez szükséges összes hatósági jóváhagyást a hatóságtól és az érintett versenyhivataloktól is.
