A Joon sorsára juthat az Air France regionális leányvállalata, a Hop! is, az új vezérigazgatónak nem tetszik, hogy más brand alatt repülnek.
A francia lapértesüléseket idézve a Business Traveller is beszámolt arról, hogy a Hop! eltűnhet az égboltról. Pontosabban átalakulhat, a regionális járatokra vélhetően az állami szerződések miatt is meg kell maradnia.
Ben Smith, az Air France-KLM vezérigazgatója elégedetlenségét fejezte ki a francia lapok szerint a HOP! márkával kapcsolatban, állítása szerint csak arra jó, hogy összezavarja az Air France hosszútávú járata utasait, csak úgy, mint a Joon, amelynek az elkaszálásáról pár hete döntött a légitársasági csoport.
Ha meg is szüntetik, a Jonnál így is sokkal többre vitte, a HOP!-ot hat évvel ezelőtt hozták létre azért, hogy elsősorban francia ráhordó járatokat üzemeltessen a két fő repülőtérre, illetve a nem Párizs érintésével közlekedő belföldi járatokat kiszolgálja.
A francia lapok azt írták, a regionális légitársaságot hat év üzemelés után is a sikertelenség lengi körbe, a kezdeti 100 darabos gépparkból mára alig 50 maradt, amit de ezt is hatalmas mennyiségű, 800 pilótával tudják csak üzemeltetni.
A Business Insider megkeresésére az Air France még nem válaszolt, a lap azonban azzal számol, hogy a Hop felirat a közeljövőben még biztosan nem tűnik el, ahogy a regionális hálózatra is szüksége van az anyacégnek.
Frissítés: Az Air France 2019. február 1-jén kiadott hivatalos közleménye szerint a HOP! megszűnik, mint önálló márkanév.
A regionális járatokat teljesítő divízió Air France HOP név alatt működik tovább.
A cégcsoport regionális ága így szorosabban kötődik majd az Air France brandhez. A név megváltoztatásával párhuzamosan megváltozik a repülőgépek arculata is, az új festés jobban tükrözi majd az anyacég márkáját.