Új, Skywatch Daily Outlook nevű szolgáltatásán keresztül az amerikai légitársaság időjárással, légiforgalommal és repülőtéri működéssel kapcsolatos információkat oszt meg utasaival, hogy az esetleges zavarokra felkészülhessenek.
A SkyWatch a vállalat belső információs rendszereiből ad az utasok számára hasznos tájékoztatást. Az ügyfélbarát kezdeményezés célja valós idejű információk közlésével megkímélni az utasokat a kellemetlen meglepetésektől.
Az adatokat a légitársaság operatív- és ügyfélközpontjában dolgozó szakemberek frissítik, akik olyan kulisszák mögötti tényezőkről adnak hírt a weboldalon, amelyek esetlegesen befolyásolhatják a légitársaság járatait.
A platform tartalma mindig azokat az információkat fogja tükrözni, amelyeket a légitársaság szakemberei osztanak meg egymással a reggeli briefing során, felkészülve az adott napon esetleg előforduló kihívásokra.
Az Egyesült Államok régiói szerinti csoportosításban az érdeklődő minden lényeges infót megtudhat, ami az adott terület repülőtereit érintheti, mint például rossz időjárás vagy a légikikötők üzemelésében fellépő problémák, amelyek következtében járatkésések vagy járattörlések fordulhatnak elő.
“Szeretnénk, ha az utasaink megfelelő tájékoztatást kapnának, és tudnák, mire számíthatnak az utazásuk napján” – nyilatkozta a Delta egyik képviselője. Hozzátette: a légitársaság operatív és ügyfélközpontjánál elkötelezettek az iránt, hogy az egyik leginkább utascentrikus szolgáltatást működtessék, aminek szerves része az is, hogy nem csak magukat, de ügyfeleiket is felkészítik a lehetséges napi kihívásokra.
A weboldalról és mobilapplikációról is elérhető felhasználóbarát platformot hétköznap naponta kétszer, hétvégén pedig egyszer frissítik.