Az Airbus A310-300-asok után a McDonnell Douglas MD-10-10F típusból is kivonta utolsó példányát az amerikai FedEx csomagszállító légitársaság, ezzel nyugdíjba vonult a világ utolsó polgári forgalomban lévő MD-10-10-ese.
A FedEx 2019-ben döntött a McDonnell Douglas MD-10 és Airbus A310-es repülőgépeinek kivonásáról. Az MD-10-10F változatból 2019-ben még 17 üzemelt a cégnél, ezeket azóta folyamatosan nyugdíjazta a légitársaság.
Utolsóként a N562FE lajstromjelű példány hagyta el a flottát. A 46947 gyártási sorozatszámú, eredeti típusjelzése szerint DC-10-10-es gép 1978-ban gördült ki a gyárból, majd az American Airlinesnál, 2001-től rövid ideig pedig a Hawaiian Airlinesnál is szolgált.
A FedEx 2003-ban modernizáltatta és alakíttatta át áruszállítóvá a repülőgépet, ekkor változott meg a típusjelzése is McDonnell Douglas MD-10-10F-re.
A repülőgép kezdetben Janai, majd 2013-tól Rosalie névre keresztelve repült a FedEx kötelékében. Az internetes flottakövető adatbázisok szerint a háromhajtóműves áruszállító június 2-án teljesítette utolsó járatát, és június 4-én repülték át Victorville repülőterére.
A modernebb és nagyobb teherbírású, a törzs alján középen elhelyezett kiegészítő főfutóművel felszerelt MD-10-30F változatból jelenleg 13 példány repül a cégnél, ezek átlagéletkora is megközelíti a 40 évet, az utolsót 2022. május végéig vonja ki a FedEx a korábbi tervek szerint. Az utolsó Airbus A310-300F 2020 januárjában hagyta el a flottát.
A légitársaság Boeing 767-300F repülőgépekkel váltja a kiöregedett típusokat, amelyből jelenleg már 102 példányt üzemeltet, a flotta fejlesztésétől jelentős költségmegtakarítást vár a vállalat vezetése.