Elsőbbségi kiszolgálást biztosít az Air France és a Charles de Gaulle Nemzetközi Repülőteret üzemeltető Group ADP azoknak az utasoknak, akiknek az átlagosnál rövidebb átszállási idővel kell elérni a csatlakozó járatukat. Az Air France emellett további digitális újításokkal javítja az utazási élményt.
Az új rendszer a Párizsban átszálló utasokat az átszállásra rendelkezésre álló idő alapján rangsorolja. Az Air France naponta akár 140 000 utast szállít, akiknek közel fele a párizsi Charles de Gaulle repülőtéren száll át. Ennek megkönnyítése érdekében a Groupe ADP egy speciális útvonalat hozott létre, amelyen mostantól teljesen átalakított, többnyelvű jelzőtáblák találhatók.
Bár az Air France menetrendje úgy van optimalizálva, hogy az utasok átszállása és poggyászuk átszállítása biztonságos és kényelmes legyen, előfordulhatnak olyan előre nem látható körülmények, amelyek miatt a csatlakozási idő lecsökken.
Az új rendszerben, ha a csatlakozási idő egy bizonyos küszöbérték alá csökken (például 45 perc Toulouse és New York JFK között, érkezés a 2F terminálon és indulás a 2E terminál K csarnokából), automatikusan elindul egy priorizálási folyamat az érintett utasok számára – anélkül, hogy nekik bármit is tenniük kellene.
A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy legkésőbb a CDG-re érkezéskor az utasok SMS-t és e-mailt kapnak, amelyben tájékoztatják őket, hogy a következő járatukhoz rendelkezésre álló rövid idő miatt elsőbbségi hozzáférésre jogosultak az utasbiztonsági és határellenőrzésnél.
Hamarosan ez az üzenet az Air France mobilalkalmazásában és a WhatsAppon keresztül is megjelenik. Amikor az utasok megérkeznek az ellenőrző pontokra, beszállókártyájukat beolvassák, és a Groupe ADP szolgáltatója automatikusan értesítést kap a rövid átszállási időről. Ezután elsőbbségi hozzáférést biztosítanak számukra. A cél az, hogy minimalizálják az ellenőrző pontokon töltött időt, és biztosítsák, hogy az utasok a megadott időn belül elérjék a beszállókaput.

Ez a rendszer az Air France, a Groupe ADP és szolgáltatója közötti valós idejű információcserén alapul. A megosztott adatok között szerepel a repülőtéren való becsült gyaloglási idő, az ellenőrző pontokon becsült várakozási idő, valamint a csatlakozó járat várható indulási ideje.
Ezen kívül az Air France a Whatsappon keresztül is segíti az átszálló utasokat. Február óta tesztüzemben érhető el a szolgáltatás, amelynek lényege, hogy landolás után üzenetet küldenek, amelyben a következő járatuk kapuszáma, az eléréséhez becsült gyaloglási idő, a becsült átszállási idő, valamint a repülőtéri teendők szerepelnek.
További újítás, hogy az online utasfelvétel során az utasoknak már nem kell manuálisan beírniuk az útlevél adatait, hanem egyszerűen beolvashatják útlevelüket vagy személyi igazolványukat okostelefonjuk kamerájával. Az adatokat az alkalmazás automatikusan beolvassa és hozzárendeli a foglaláshoz. Ezeket az adatokat az ügyfelek a profiljukba is elmenthetik, így nem kell azokat a jövőbeli utazásokhoz újra beírniuk.
Mindezek mellett az iOS rendszert futtató eszközök tulajdonosai valós idejű járatinformációkat kaphatnak az okoseszköz zárolási képernyőjén a beszállókapu számáról, az aktuális indulási időről. A szolgáltatás négy órával a járat indulása előtt válik elérhetővé.