Elkezdődött a Boeing legrövidebb törzsű és legkisebb befogadóképességű új generációs keskenytörzsű repülőgépének összeszerelése. Az első 737 MAX 7 gyártását a rentoni üzemben kezdte meg az amerikai gyártó, erről a Twitteren posztoltak fotókat.

Mint ismert az új 737 MAX családból a 8-as alapváltozatra és a nyári párizsi légiszalonon bejelentett 10-es, azaz legnagyobb befogadóképességű variánsra van inkább kereslet.

A 737 MAX 7-re beérkezett kevés megrendelésből is többet a nagyobb változatra cseréltek a vevők, csakúgy mint a rivális A319neo esetében a kereslet változása és az új generációs kisebb jetek (pl. Bombardier C Series, Embraer E2 család) piacra lépése miatt.

A 737 MAX 7 sztenderd kétosztályos elrendezésben 138-153 közötti utas szállítására képes, ugyanakkor a MAX-családban ennek a változatnak a legnagyobb a hatótávja, mintegy 7 080 km.

A rövid törzsű MAX-eknek és neóknak is van létjogosultsága, de inkább a businessjet/corporatejet piacon.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

Kövess minket a Google Newson, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Kövess minket a Google News hírfolyamban!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!