A légitársaság legújabb reklámfilmjében a cég légiutas-kísérőjét a Burdzs Kalifa legtetejére, vagyis 828 méter magasságba repítette, íme a film és egy videó arról, hogy hogyan készült.

Eddig mindössze két másik embernek adatott meg a lehetőség, hogy felmászhasson a világ legmagasabb épületének legmagasabb pontjára: Tom Cruise-nak és Hamdán bin Mohammed bin Rasíd Al-Maktúmnak. Hozzájuk csatlakozott most az Emirates reklámfilmjének főszereplője.

A 30 másodperces szpotban – a 2003-as Igazából szerelem című vígjáték emlékezetes jelenetét idézve – az egyenruhás stewardess feliratos táblákon üzen az Emirates utasainak. Ahogy a kamera lassan eltávolodik, láthatóvá válik, hogy a légiutas-kísérő a világ legmagasabb épületének csúcsán, a Burdzs Kalifa legtetején áll, így Dubaj teljes látképe a nézők elé tárul.

Ha érdekelnek a repüléssel kapcsolatos friss hírek,
kövess minket a Facebookon!

A reklámot speciális effektek nélkül forgatták, valódi környezetben, ezért hosszas tervezés, tréningezés, tesztelés előzte meg, szigorú biztonsági intézkedéseket alkalmazva.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

Az épület csúcsán a főszereplőnek 828 méteres magasságban egy mindössze 1,2 méter átmérőjű felület állt rendelkezésére a feladat végrehajtásához. Az Emirates saját kabinszemélyzete számára castingot írtak ki, és bár akadt jó néhány lelkes és alkalmas jelölt, biztonsági okokból végül egy profi ejtőernyős oktató kapta meg a szerepet.

A forgatás során egy erre a célra tervezett talapzatot készítettek, amelyből egy rúd állt ki, és a főszereplőt ehhez a rúdhoz, illetve az épület csúcsához rögzítették egy speciális biztonsági öv segítségével, amit az Emirates egyenruha alá rejtettek.

A forgatás napkeltekor kezdődött, hogy megörökítsék az aranyló nap fényét, és a csapat, beleértve a reklám főszereplőjét is, még napfelkelte előtt megkezdte a feljutást a csúcsra.

A mászás 1 óra 15 percig tartott a Burdzs Kalifa 160. szintjétől – létrákon, illetve egy szűk csőben -, mire a forgatás helyszínére értek.

A csapat körülbelül 5 órán át tartózkodott a csúcson. Drónt használtak a felvételek készítéséhez, amely folyamatos felvételben rögzítette a teljes jelenetet.

A 828 méteres magassággal ez lett minden idők egyik legmagasabban forgatott reklámfilmje, amelyet az Emirates belsős márkacsapata tervezett és rendezett a dubaji székhelyű Prime Productions AMG segítségével. A reklámot az Emirates-hálózat több piacán is bemutatják majd. Az első televíziós kampány az Egyesült Királyságban fog futni.

Ha érdekelnek a repüléssel kapcsolatos friss hírek,
kövess minket a Facebookon!