Tiencsinben a szélestörzsű típusok végső munkálatait (kabinberendezés, festés) és átadását végző Completion and Delivery Centre-ből (C&DC) az első itteni A350-900-as a China Eastern Airlines flottájába került.
A légitársaság a 413 Airbus-gyártmányt számláló gépparkjával a legnagyobb Airbus-üzemeltető Ázsiában, és a második legnagyobb a világon, flottájában 349 példány az A320-as, 55 az A330-as családba tartozik, kilenc pedig az új generációs A350-es.
A Tiencsinben 2008 óta működő az A320-as család összeszerelését végző üzem területén az Airbus 2017 szeptembere óta látja el a térségbe kerülő A330-as repülőgépek fedélzeti berendezési, festési munkákat, a repülőgépek átadás előtti teszteléseit és a további, ezzel kapcsolatos tevékenységeket. A gyártó még 2019-ben jelentette be, hogy az idei évtől már az A350-es típushoz kapcsolódó hasonló feladatokat is ellátja ez az üzem.
Fontos különbség Tiencsinben, hogy míg az A320-as típuscsalád gyártósorán (Final Assembly Line) az Európából érkező fődarabokat (pl. törzsszekciók, szárnyak, vezérsíkok, futóművek, rendszerek, stb.) itt állítják össze, és itt történik a repülőgépek első felszállása és tesztelése is, addig az A330-asok és immár az A350-esek esetében az összeszerelés (final assembly) és repülési tesztek Európában zajlanak, majd a már félkész (festetlen, kabinberendezés nélküli) gépek átrepülnek Tiencsinbe, ahol a végső munkálatokat (festés, kabinberendezés, átadás előtti tesztek és adminisztráció) végzik.