Az eddig csak szélestörzsű típusokat üzemeltető légitársaság a hamarosan érkező Boeing 737-8 (MAX 8) repülőgépein is igyekszik fenntartani az utasok által megszokott élményt és komfortot.
A Singapore Airlines MAX 8-as gépei kétosztályos elrendezésben 154 utas szállítására lesznek képesek, 10 business és 144 turista osztályú székeken.
A teljes fedélzeti berendezés kialakításánál az ergonómia volt a fő vezérelv a légitársaság közlése szerint, a projektre a tervezéstől a megvalósításig mintegy 230 millió szingapúri dollárt költöttek.
Az üzleti osztályon teljesen vízszintes ággyá alakítható ülések szolgálják az utasok kényelmét, ezeket a londoni Factorydesign tervezte, és a Thompson Aero Seating gyártotta.
A turista osztályra a Collins Aerospace legújabb generációs, vékony támlás ülései kerülnek.
A gépen a Panasonic X szériás fedélzeti szórakoztatórendszerén élvezhetik az utasok a digitális tartalmakat, emellett a repülés alatt a szintén a Panasonic által gyártott wifi-hálózaton keresztül kapcsolódhatnak az internethez.
A Singapore Airlines Boeing 737 MAX 8-as repülőgépei a légitársaság rövid- és középtávú útvonalhálózatán állnak majd forgalomba, egyebek mellett a Brunei, Kambodzsa, Indonézia, Malajzia, Nepál és Thaiföld irányába közlekedő járatokon.