Január 20-án emelkedik a levegőbe az Air France első megújult fedélzetű Boeing 777-300ER-je, a repülőgép elsőként Párizs-Charles de Gaulle-ról New York-JFK-re, majd Rio de Janeiroba és Dakarba repül.

Az Air France hosszú távú járatokat teljesítő flottájából 12 Boeing 777-300ER fedélzetét szereli fel folyamatosan az új kabinberendezéssel, az év végére a légitársaság összes hosszú távú business-osztálya teljesen azonos, vízszintes ággyá dönthető ülésekkel rendelkezik majd.

A Boeing 777-300ER gépek fedélzetén 48 üzleti osztályú ülés áll az utasok rendelkezésére, kialakításuk a „3 F” koncepció mentén történt.

Ezek közül a Full Flat a majdnem két méter hosszú vízszintes ággyá dönthető ülésre, a Full Access a minden utas számára az ülésből közvetlen a folyosóra történő kilépésre, a Full Privacy pedig a tolóajtó révén biztosított személyes térre utal.

Az üléseket emellett 17,3 hüvelykes, 4K felbontású, tükröződésmentes képernyőkel és zajcsökkentő fejhallgatókkal szerelik fel, de az utasok Bluetooth-kapcsolaton keresztül a saját fejhallgatójukat is használhatják, emellett mobileszközeiket is tölthetik az elektromos aljzatokon át.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

A prémium turista osztályon szintén 48, az Airbus A350-esekről már ismert, 124 fokban dönthető ülés várja az utasokat, 96 centiméteres sortávolsággal.

Az ülés USB-A és C portokkal, valamint integrált zajcsökkentő fejhallgatóval is rendelkezik.

A turista osztályon 273, a piacon ebben a kategóriában elérhető legmagasabb szintű kényelmi előírásoknak megfelelő, USB-A porttal felszerelt ülés szolgálja az utasok kényelmét, 43 centiméter széles ülőlappal, 119 fokos dőlésszöggel és 79 centiméteres sortávolsággal, ergonomikus kialakítású háttámlával.

Mindkét kabinrész ülései széles, 13,3 hüvelykes 4K felbontású képernyőkkel és Bluetooth-kapcsolattal vannak felszerelve.

A fedélzetre lépéskor az utasokat a légitársaság jelképe, egy szárnyas csikóhal fogadja, a kárpitok és burkolatok megújításánál a maximális kényelmet biztosító, nemes és természetes anyagokat részesítette előnyben az Air France, amelyek hordozzák a vállalat arculati elemeit is.