Október végétől a híres japán mesefigurával, Hello Kittyvel díszített Boeing 777-300ER típusával teljesíti párizsi járatait az Eva Air. A tajvani légitársaság így szeretne eleget tenni az európai rajongó közönségnek, mivel tavaly, eredetileg a Los Angeles-i járatra állított gép azóta is töretlen sikernek örvend.

Egy feltörekvő magánlégitársaság

Az Eva Air 1991-ben kezdte meg működését. Napjainkra az egyik leggyorsabban fejlődő távol-keleti légitársasággá vált, flottája már 65 repülőgépet számlál, útvonalhálózata – a személy és teherszállító üzletágét együttvéve összesen 66 várost foglal magába. A légitársaság 2013 júniusa óta a Star Alliance légiszövetség teljes jogú tagja.

A Hello Kitty-s festésű Boeing 777-es. (Fotó: Eva Air) | © AIRportal.hu

A Hello Kitty-s festésű Boeing 777-es.
(Fotó: Eva Air)


A cikk a hirdetés alatt folytatódik.
Még az ülések is a japán mesefigurát jelenítik meg, itt éppen a Royal Laurel üzleti osztályon. (Fotó: Eva Air) | © AIRportal.hu

Még az ülések is a japán mesefigurát jelenítik meg, itt éppen a Royal Laurel üzleti osztályon.
(Fotó: Eva Air)


...de természetesen a turista zóna sem marad ki a különleges díszítésből, ezen a fotón a flotta másik festett gépének, az A330-asnak fedélzetét mutatva. (Fotó: Eva Air) | © AIRportal.hu

…de természetesen a turista zóna sem marad ki a különleges díszítésből, ezen a fotón a flotta másik festett gépének, az A330-asnak fedélzetét mutatva. (Fotó: Eva Air)


Eva Air légiutas-kísérő Hello Kitty-s kötényben. (Fotó: Eva Air) | © AIRportal.hu

Eva Air légiutas-kísérő Hello Kitty-s kötényben. (Fotó: Eva Air)


Tóth Attila szeptember 10-én a Széchenyi Kertvendéglőben tartott tájékoztatója közben. Az Aviareps Kft. vezetőjének előadását mintegy 80 fős hallgatóság figyelte. (Fotó: AIRportal.hu) | © AIRportal.hu

Tóth Attila szeptember 10-én a Széchenyi Kertvendéglőben tartott tájékoztatója közben. Az Aviareps Kft. vezetőjének előadását mintegy 80 fős hallgatóság figyelte. (Fotó: AIRportal.hu)

A B-16703 lajstromot viselő Boeing 777-esről ugyanis tudvalevő, hogy nemcsak külső festésében jeleníti meg Hello Kittyt, hanem az egész gép, beleértve a fedélzetet is, az üléseket, az utaskísérők uniformisát, sőt még a felszolgált ételeket is, a népszerű mesefigurával várja az utasait.

A másik hangsúlyos szempont amiért az Eva Air úgy döntött, Los Angeles után párizsi járatára is szolgálatba állítja a különleges triplahetest az, hogy Hello Kitty idén ünnepli negyvenedik születésnapját. A Yuko Shimizu által 1974-ben megalkotott, szerte a világban híressé vált arcocskát hordozó repülőgépet így az európai rajongók is kipróbálhatják, miközben együtt ünnepelhetik a kerek évfordulót.

Az Eva Air október 29-én készül üzemeltetni az első Hello Kitty-s járatot Tajpej és a párizsi Charles de Gaulle repülőtér között, ahol egyébként egyszer már járt ezzel a festéssel a gép, méghozzá 2013 decemberében, de az egy kivételes alkalom volt, utána csakis hagyományos színekben érkezett Eva-gép a francia fővárosba, amellyel heti négyszer kínál összeköttetést Boeing 777-300ER típusaival a légitársaság. A Kitty-s járatok a hét három napján, szerdánként, péntekenként és vasárnaponként fognak itt landolni.

Bécsbe is Boeing 777-es várható

Minderről és általában az Eva Air szolgáltatásairól Tóth Attila, a légitársaság magyarországi képviseletét ellátó Aviareps Kft. vezetője adott tájékoztatást az AIRportal.hu-nak azon a budapesti fogadáson, amelyet tegnap rendezett a cég az utazásszervező partnerei, valamint a meghívott sajtómunkatársak számára.

Mint azt megtudtuk, az Eva Air gépparkjának legnagyobb két-hajtóműves típusa, a Boeing 777-300ER rövidesen, várhatóan már a jövő év folyamán megjelenhet a budapestihez legközelebbi Eva célállomáson is, vagyis Bécsben. A társaság sorra veszi át vadonatúj 777-eseit, legutóbb egyszerre kettőt is, sőt júliusban további négy gép beszerzésére kötöttek szerződést.

A legkorszerűbb fedélzeti szolgáltatásokat felvonultató típust, illetőleg azok legújabb példányait elsődlegesen az észak-amerikai útvonalakra, mint New York, Los Angeles, Toronto, vagy Vancouver állítják, de a heti négyszeri bécsi járaton is számítani lehet a rendszeres 777-es üzemre, amely a jelenlegi Airbus A330-200-ast váltaná, nemcsak nagyobb utasbefogadó kapacitást, hanem egyben a legújabb prémium turista osztály kabintermékét is felajánlva.

Az európai hálózatot illetően a már említett osztrák és francia fővárosokon kívül még két nagy repülőtérre, az amszterdami Schipholra és a londoni Heathrowra üzemeltetnek járatokat, mindent együttvéve heti tizenhétszeri összeköttetést biztosítva Bangkokkal, illetőleg Tajpejjel, az Eva Air két elosztó-központjával.

Bangkok azért is érdemelte ki ezt a címet, mivel a légitársaság jelenléte oly jelentős, hogy a külföldiek sorában az Eva Air a legnagyobb forgalmat bonyolító a Suvarnabhumi nemzetközi repülőtéren, sőt mi több a legtöbb európai járatuk, így az amszterdami, a londoni és a bécsi is közlekedik Bangkokon keresztül Tajpejbe, mint ahogy a magyar utazóközönség is leginkább a társaság thaiföldi célállomásaira foglal magának jegyet, amelynek repertoárja azért is színes, mert Bangkokból két szövetséges, a THAI és a Bangkok Airways is visz tovább Eva utasokat belföldi-regionális viszonylatban ideális csatlakozásokkal – derült ki a Tóth Attilával folytatott háttérbeszélgetésen.

Kövess minket a Google Newson, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Kövess minket a Google News hírfolyamban!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!