Címlap Címkék Comac

Címke: Comac

Évi ötvenre növeli a C919-es gyártási rátáját a Comac

A kínai gyártó 2025-ben 30 új generációs keskenytörzsű repülőgép összeszerelését tervezi, aztán évi 50-re növeli az éves gyártási rátáját.

Az Air China lesz az új generációs kínai szélestörzsű bevezető légitársasága

A Comac repülőgépgyártó és az Air China megállapodása szerint a kínai nemzeti légitársaság lesz a C929-es első üzemeltetője.

Új néven repül tovább a kínai regionális típus

Az ARJ21 regionális repülőgépet C909-re keresztelte át a gyártó Comac.

Átvette első C919-eseit az Air China és a China Southern

Sanghajban közös ünnepségen adta át a két nagy, állami tulajdonú légitársaság kínai gyártású, új generációs keskenytörzsű repülőgépeit a gyártó.

C939: Boeing 777 és Airbus A350 méretű gépet tervez a Comac

A South China Morning Post értesülése szerint a kínai gyártó megkezdte egy új, nagy méretű szélestörzsű repülőgép előzetes terveinek kidolgozását.

A China Southern is rendelt száz Comac C919-est

Az Air China után a kantoni központú China Southern Airlines szintén vásárol a kínai gyártású, keskenytörzsű, közepes hatótávú típusból, a repülőgépek átadása 2031-ig folyamatosan történik majd.

Száz Comac C919-est rendelt az Air China

A kínai nemzeti légitársaság listaárakon 10,8 milliárd dollár értékben rendelt a kínai gyártású keskenytörzsű, közepes hatótávolságú típusból.

Boeing 787-esek és kínai típusok keltek el a szingapúri légi szalon első napján

Elkezdődött a Singapore Air Show, a Thai Airways és a Royal Brunei Airlines Dreamliner-megrendelései mellett a kínai Comac kötött még üzleteket.

Rövidebb és hosszabb törzsű változatot tervez a C919-esből a Comac

A kínai gyártó az alapmodellhez képest egy nagyobb és egy kisebb befogadóképességű variánst is készítene az új generációs utasszállítóból, utóbbi a magas fekvésű reptereken is üzemelhet majd.

Átadta az első áruszállítóvá alakított ARJ21-eseket a kínai gyártó

A két repülőgépet a hangcsoui bázisú YTO Cargo Airlines és a csengcsoui központú Air Central Longhao Airlines állítja forgalomba.

Kiszálltak az oroszok a CR929-es szélestörzsű programjából

Az orosz gyártó vezetője hivatalosan is bejelentette, hogy a korábbi információkkal egybehangzóan immár csak beszállítóként vesz részt az új generációs szélestörzsű típus fejlesztésében.

Végrehajtotta első kereskedelmi járatát a Comac C919-es

A kínai tervezésű keskenytörzsű utasszállító csaknem fél évvel az átadása után hajtotta végre első kereskedelmi járatát.

Áruszállítóvá alakítást is kínál az ARJ21-eshez a gyártó

Megkapta a kínai légügyi hatóság jóváhagyását az ARJ21 utasszállítóból áruszállítóvá (P2F) alakítási programjára a Comac.

Átadta a 100. ARJ21-700-ast a kínai repülőgépgyártó

Az Air China átvette a 100. kereskedelmi forgalomba álló COMAC ARJ21-700 regionális repülőgépet, amelyik valójában nem is a századik példány.

Átvette ARJ21-esét az első Kínán kívüli üzemeltető

Az indonéz Trans Nusa lett a Comac ARJ21-es első külföldi üzemeltetője.

Átvette első C919-es repülőgépét a China Eastern Airlines

A típus indító légitársasága megkapta az új generációs, kínai fejlesztésű, keskenytörzsű repülőgép első példányát, amely 2023 elejétől szállít majd utasokat.

Indulhat a kínai C919-es sorozatgyártása

A Kínai Polgári Légiközlekedési Hatóság (CAAC) kiadta a Comac C919-es típus sorozatgyártásának megkezdéséhez szükséges tanúsítványt.

Óriási megrendelést szerzett kínai lízingcégektől a COMAC

Hét kínai lízingcég összesen 300 C919-es és 30 ARJ21-es megrendeléséről írt alá szerződést a gyártóval a Csuhaiban megrendezett légiszalonon.

Folytatódik a kínai-orosz „Dreamliner” fejlesztése

Kicsi a valószínűsége, hogy 2030 előtt felszálljon a CRAIC CR929 új generációs, szélestörzsű utasszállító prototípusa, de folytatódik a közös fejlesztése.

Lezárult a Comac C919 tesztelési programja

Jelentős előrelépést tett a kínai gyártó új generációs keskenytörzsű típusa a forgalomba állításhoz szükséges típustanúsítvány megszerzése felé.

Kína komoly versenytárs lehet a keskenytörzsű gépeknél az Airbus vezetője szerint

Guillaume Faury szerint a kínai C919 várhatóan helyet fog kapni a piacon, és az évtized végére számottevő részesedést szerezhet, a szélestörzsű repülőgépek szegmensében lassú lesz a kilábalás a válságból.

A China Eastern lesz a COMAC C919-es első üzemeltetője

A China Eastern az új típust sanghaji bázissal, belföldi gerinchálózatán kezdi el majd használni a közlés szerint, az első példány még az idén forgalomba állhat.

A helyi repülőgépeket hozzák helyzetbe a legnagyobb kínai légitársaságok

Több mint száz Airbus és Boeing átvételét halasztotta el a három legnagyobb kínai légitársaság tavaly, de a COMAC repülőgépei folyamatosan érkeznek hozzájuk.

Megkezdheti külföldi pályafutását az ARJ21 kínai regionális típus

Hatvan darab COMAC ARJ21-es regionális repülőgép vásárlásáról írt alá megállapodást a CALC kínai lízingcég, ezek lesznek az első példányok, amelyek nem belföldi üzemeltetőhöz kerülnek.

Újabb amerikai szankciók nehezítik a kínai és orosz repülőgépgyártást

Az USA kereskedelmi minisztériuma katonai végfelhasználónak minősített 103 orosz és kínai vállalatot, köztük több repülőgépgyártót, amelyeknek csak külön engedéllyel értékesíthetnek bármit az amerikai vállalatok.
Hirdetés
Translate »