Címlap Címkék Repülőgép értékesítés

Címke: repülőgép értékesítés

Belehúzott a Boeing, de nem érte utol riválisát

Az amerikai gyártó 51 kereskedelmi repülőgépet adott át múlt hónapban, de az első félévet tekintve ebben és az értékesítésben is jelentősen elmaradt az Airbustól, a 787-esek átadása pedig már egy éve áll.

Messze van ide tervétől az Airbus, de hosszú távra kedvező trendeket jósol

Bele kell húznia a második félévben az európai gyártónak, hogy el tudja érni az idei évre kitűzött gyártási és átadási számait, a hosszú távú keresletet illetően azonban optimistább, mint tavaly novemberben.

Bejöttek a pletykák: Valóban 863 gépet adott át az Airbus tavaly

A korábban megszellőztetett adatok helyesnek bizonyultak, az európai gyártó 2019-ben 863 repülőgépet adott át 99 ügyfélnek.

Airbus VS Boeing: Európa vitte októbert

A toulouse-iak nem csak az eladásokban, de az átadott gépek számában is felül tudták múlni amerikai versenytársukat októberben.

Airbus vs Boeing Farnborough eladások: 431 – 673

Lezárult a Farnborough Air Show kereskedelmi része, a gyártók közleménye szerint a Boeing nyerte a rendelési "versenyt", bár az Airbus sem járt rosszul.

Nagy volumenű cargogép-rendeléssel indította Farnborough második napját a Boeing

A Farnborough Air Show második napján is jól fogytak a keskenytörzsűek, az Airbusnak sikerült az A220-as típusra is üzletet kötni, nagyot durrantott az Embraer összesen 300 regionális jet eladásával, nyolc A350-es, két A330-200-as, három 787-9 Dreamliner is elkelt, nem beszélve a reggeli öt 747-8F és 29 777F rendelésről.

Több kisebb megrendeléssel várja Farnborough-t az ATR

Kilenc repülőgépre szóló, öt kisebb megrendelést jelentett be a francia-olasz turbólégcsavaros regionális repülőgépgyártó a Farnborough Air Show előtt.

A Brexit és a kereskedelmi háborúk miatt aggódik, de piaci helyzetét tekintve magabiztos az...

A Brexit és a kibontakozó kereskedelmi háborúk miatt aggódik az Airbus, ugyanakkor a jelenlegi gyártási problémák ellenére az európai gyártó optimista a piaci helyzetét illetően.

Kevesebb amerikai alkatrészt használnának a Superjetekben

Az orosz regionális típusban tíz százalék alá csökkentik az amerikai alkatrészek arányát, hogy az SSJ100 az USA engedélye nélkül is értékesíthetővé váljon Irán számára.

Húsz év alatt több, mint ezer MRJ-t adna el a Mitsubishi

Bár a programot többször is halasztották, a Mitsubishi húsz év alatt több mint ezer MRJ-t adna el, optimizmusukat az ázsiai forgalombővülés fűti.

Nyert a Bombardier, nem lesz büntetővám

Megnyerte a Bombardier azt a vitát, amelyet még a Boeing kezdeményezett, és amelynek tétje, hogy kivetnek-e 300 százalékos büntetővámot a CSeriesekre az Egyesült Államokban.

35 éves történetének egyik legjobb évét zárta tavaly az ATR

Megerősítette piacvezető pozícióját az ATR a maximum 90 fős turbólégcsavaros repülőgépek szegmensében 2017-ben, de komoly konkurenciává válik a Bombardier C Series és az Embraer E2 típuscsalád.

Több repülőgépet adott el, de kevesebbet adott át az Airbus tavaly amerikai riválisánál

Az európai gyártó mind az eladások, mind az átadások terén komoly kihívásokkal szembesült 2017-ben, de hatalmas év végi hajrával mindkét téren sikerült elérnie a kitűzött céljait.

Rekordmennyiségű repülőgépet adott át a Boeing 2017-ben

Az eredményhez nagyban hozzájárult, hogy a legnépszerűbb típus, a keskenytörzsű 737-es gyártási rátáját havi 47-re emelték, a gépből 2017-ben így 529 készült el.

Airbus vs. Boeing: Az augusztust is a Boeing nyerte

Mint az év eddigi részében mindig, most is a Boeing teljesített jobban az Airbus-hoz képest az új repülőgépek átadásában, illetve a megrendelések begyűjtésében is.

Háromezer milliárd dollárért vesznek át új gépeket 2036-ig

A légitársaságok a következő húsz évben közel 44 ezer új gépet állítanak forgalomba, amelyek piaci értéke megközelíti a 3 ezermilliárd dollárt.

Airbus vs Boeing: behozhatatlan előnyben Amerika

Az első féléves adatok alapján nagy biztonsággal kimondható, hogy a Boeing behozhatatlan előnyre tett szert a gépeladások területén az Airbusszal szemben.

Tarolt a Boeing 737 MAX Párizsban

Leginkább a keskenytörzsű repülőgépeket vették a lízingcégek és légitársaságok Párizsban, a két nagy gyártó versenyét a Boeing nyerte, tarolt az új 737 MAX 10.

Airbus vs Boeing: belehúzott Toulouse

Májusban kicsit erőre kapott az Airbus a gyötrelmes március és április után és májusban több gépet adtak el, és többet is gyártottak, mint a Boeing.

Airbus vs Boeing: magára talált Toulouse

Az előző havi botrányos adatok után márciusban kicsit összekapta magát az Airbus a rendeléseket figyelembe véve, meg is előzte a Boeinget.

A 737-esek negyedét a nagyobb variánsokból adná el a Boeing

A Boeing szeretné, ha 737-eseinek negyedét a nagyobb variánsokból adná el, ehhez azonban nem csak a 10-es verzió kell, de több száz 9-est is el kell még adni.

Airbus vs Boeing: nagy bajban van Toulouse

Nagy bajban van az Airbus, az első negyedévben a lemondásokat is figyelembe véve csak 6 gépet adtak el, de a bruttó rendelésszám is nagyon sovány.

Airbus vs Boeing: egyetlen gépet sem adott el Toulouse februárban

Furcsa eredménnyel zárult a februári Airbus vs Boeing összehasonlításunk: kiderült, hogy az Airbus az év második hónapjában egyetlen egy gépet sem adott el.

Airbus vs Boeing: a harc folytatódik, január Amerikáé

Tavaly elkezdtük és idén is folytatjuk a géprendelések és átadások összehasonlítását. Január nagyon lapos volt, de a Boeing több gépet adott el és szállított le

Felzárkózik az Airbus, de gyártásban még a Boeing vezet

Összehasonlítottuk a két legnagyobb repülőgépgyártó 2016-os teljesítményét az értékesített, illetve legyártott példányok alapján.
Hirdetés
Translate »