Címke: repülőgépgyártás
3D nyomtatóval készülnek az Airbus A350-es egyes alkatrészei
A nyomtatott alkatrészek 45 százalékkal könnyebbek, az előállításuk pedig 25 százalékkal olcsóbb, mintha hagyományos eljárással készülnének.
Még egy évig eltarthat az A320neo körüli zavar
A hajtóművek miatti, az üzemeltetőknek átadást hátráltató problémák az Airbus szerint csak jövő ilyenkorra rendeződhetnek, az idén ezért a tervezettnél több régi hajtóműves A320ceót szerelnek össze.
Nyugdíjasokkal erősíti a 737-es gyártósort a Boeing
Egykori dolgozói visszahívásával és máshonnan odahelyezettekkel igyekeznek segíteni a legsikeresebb Boeing-típus akadozó gyártásán, a vezetőség eközben tovább növelné a havonta összeszerelt példányok számát.
Feltorlódtak a félkész 737-esek a Boeing rentoni üzemében
Több tucatnyi Boeing 737-es áll hajtóművek és egyéb részegységek nélkül a rentoni repülőtér területén, miután a nemrég megnövelt gyártási rátával nem tudnak lépést tartani a beszállítók.
Nem tudja tartani A320neo átadásait az Airbus
Nem tudja tartani az idénre tervezett Pratt & Whitney hajtóműves A320neo átadási célját az Airbus, hiába igyekszik az amerikai gyártó felpörgetni a hibák kijavítása utáni gyártást.
Nemsokára száz A320neo állhat hajtóművek nélkül
Az Airbus üzemeiben hamarosan eléri a százat azon A320neo családba tartozó, elkészült gépek száma, amelyeket egyelőre nem tudnak átadni az üzemeltetőknek a hajtóműgyártók hibájából.
Szándéknyilatkozat, opció, vételi jog: mi a különbség?
Ha egy légitársaság vagy lízingcég repülőgépeket vesz, a bejelentéskor különböző kifejezéseket használnak, most bemutatjuk, mi az eltérés közöttük.
Új generációs szárnyakat tervez az Airbus
Az előzetes adatok szerint valóban előnyös az egyik A340-es prototipuson jelenleg tesztelt, kisebb légellenállású szárnykialakítás, de az Airbus eközben kutatóprogramot is indított egy új, következő generációs szerkezet megalkotására.
Öntisztító üléseken dolgozik a Recaro
Öntisztító üléseken dolgozik a német Recaro ülésgyártó, amelyeket először az üzleti osztályon vezetnek be. Az ülés az új utassal is közli majd, hogy milyen munkát végzett.
Letaszította a trónról az Egek Királynőjét a kéthajtóműves utód
Meghaladta az átadott és forgalomba helyezett 777-esek száma a 747-esekét, de az 1544 példányos mérföldkövet még az Airbus A330 is átlépheti a közeljövőben.
Zsarolóvírussal fertőződött a Boeing számítógépes rendszere
Zsarolóvírussal fertőződtek meg a Boeing bizonyos számítógépes rendszerei, amelyek a repülőgépek egyes tesztjeit végezték. A gyár már kiadott egy javítást, közlésük szerint csak a régebbi alrendszerek fertőződtek.
Veszélyben van az Airbus gépátadási célszáma
A problémás Pratt&Whitney-hajtóművek miatt valószínűleg nem tudja az Airbus tartani a gépátadások idénre tervezett számát. Eközben a gyártó arra készül, hogy az A350-esekből még többet szereljen össze havonta.
Újabb rekordot dönt a 787-esek gyártásával a Boeing
Bejelentette a Boeing elnök-vezérigazgatója, hogy növelik a gyártási rátát, az eddig is rekordmértékű, havi tizenkét darabos összeszerelés tizennégyre emelkedik.
Airbus vs. Boeing: Az augusztust is a Boeing nyerte
Mint az év eddigi részében mindig, most is a Boeing teljesített jobban az Airbus-hoz képest az új repülőgépek átadásában, illetve a megrendelések begyűjtésében is.
Már három kontinensen készül Airbus A320-as
Átadta a Spiritnek az Airbus az első alabamai A320-ast: a Mobile városában található üzemben eddig csak A321-esek készültek.
Egyre kevesebbet ruház be a légiipar az olcsó országokban
A repülőgépgyártók, illetve a légiiparhoz valamilyen formában kapcsolódó cégek egyre kevesebbet ruháznak be az olcsónak mondott országokban.
Gondban a Boeing a 777-es generációváltása miatt
Kevés megrendelés és közben a magas árak jelentenek kihívást a Boeing 777-es típusának generációváltásánál.