Címke: utaselégedettség
Nemzetközi mezőnyben is megállja a helyét a budapesti reptér egy kutatás szerint
Egy reprezentatív, a magyar utasok körében végzett felmérés alapján öt év alatt jelentősen nőtt a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér színvonala, a válaszadók tiszta, tágas, emberi léptékű és biztonságos légikikötőnek tartják.
Új mobiltöltő pontok és javuló utaselégedettség Ferihegyen
A 2-es terminál földi oldalán mobiltöltőket helyezett ki a Budapest Airport, a reptér a negyedéves utaselégedettségi felmérés 5-ös skáláján 4,11 pontot ért el, eközben viszont a forgalom visszaépülése megtorpant.
Fontos fejlesztésekkel várják a kisgyermekkel utazókat a Liszt Ferenc reptéren
Baba-mama szobákkal és a terminálokon ingyenesen használható babakocsikkal várja a kisgyermekkel utazókat a Budapest Airport.
Budapest Airport: Tovább javult az utasok elégedettsége 2020. utolsó negyedévében
Az utasok 37 különböző szempont alapján értékelték az őket leginkább érintő repülőtéri szolgáltatásokat, a tavalyi év utolsó negyedévében regisztrált pontszámok pedig visszaigazolják az elmúlt két év fejlesztéseit.
Független piackutató: A magyarok többsége elégedett a budapesti repülőtérrel
Megbízható, modern, jól szervezett, folyamatosan fejlődő - így vélekedik a magyarok többsége a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérről, a GfK Hungária független piackutató ügynökség által végzett felmérések tanúsága szerint.
Budapest Airport: Jelentősen javult az utaselégedettség
A legutóbbi felmérés eredménye szerint jelentősen, 3,71-ről 3,81 pontra javult a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér utaselégedettségi mutatója.
Interaktív fordítókészülékkel segíti a reptéri kommunikációt az ANA
Interaktív, valós időben dolgozó fordítókészüléket vezet be Japánban az ANA, amely lehetővé teszi a földi személyzetnek, hogy 74 nyelven kommunikáljon a légitársaság utasaival.
Budapest Airport: Javult az utasok elégedettsége a nyári csúcsszezonban
Az általános elégedettség mutatója az előző év azonos időszakához képest jelentős mértékben, 5-ös skálán 3,66 pontról 3,83 pontra emelkedett.
Budapest Airport: javult a repülőtér megítélése az utasok körében
Javult a Budapest Airport megítélése az utasok körében egy független, nemzetközi felmérés szerint, a tavalyi 3,71-es értéket 3,83-ra tornázta fel a repülőtér üzemeltetője.
A Ryanair lett az Egyesült Királyságban a leggyűlöltebb légicég
A Which brit fogyasztóvédelmi egyesület 2018-as felmérésén ismét a Ryanair lett a leggyűlöltebb légitársaság, a legjobbnak a guernsey-i Aurigny Air Service-t találták az emberek.
Luton lett az Egyesült Királyság leggyűlöltebb reptere
Sorozatban már harmadik éve "nyerte el" London - Luton, a nem éppen kitüntető, az Egyesült Királyság legrosszabb repülőtere "címet".