Címlap Címkék Utaselégedettség

Címke: utaselégedettség

Nemzetközi mezőnyben is megállja a helyét a budapesti reptér egy kutatás szerint

Egy reprezentatív, a magyar utasok körében végzett felmérés alapján öt év alatt jelentősen nőtt a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér színvonala, a válaszadók tiszta, tágas, emberi léptékű és biztonságos légikikötőnek tartják.

Új mobiltöltő pontok és javuló utaselégedettség Ferihegyen

A 2-es terminál földi oldalán mobiltöltőket helyezett ki a Budapest Airport, a reptér a negyedéves utaselégedettségi felmérés 5-ös skáláján 4,11 pontot ért el, eközben viszont a forgalom visszaépülése megtorpant.

Fontos fejlesztésekkel várják a kisgyermekkel utazókat a Liszt Ferenc reptéren

Baba-mama szobákkal és a terminálokon ingyenesen használható babakocsikkal várja a kisgyermekkel utazókat a Budapest Airport.

Budapest Airport: Tovább javult az utasok elégedettsége 2020. utolsó negyedévében

Az utasok 37 különböző szempont alapján értékelték az őket leginkább érintő repülőtéri szolgáltatásokat, a tavalyi év utolsó negyedévében regisztrált pontszámok pedig visszaigazolják az elmúlt két év fejlesztéseit.

Független piackutató: A magyarok többsége elégedett a budapesti repülőtérrel

Megbízható, modern, jól szervezett, folyamatosan fejlődő - így vélekedik a magyarok többsége a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérről, a GfK Hungária független piackutató ügynökség által végzett felmérések tanúsága szerint.

Budapest Airport: Jelentősen javult az utaselégedettség

A legutóbbi felmérés eredménye szerint jelentősen, 3,71-ről 3,81 pontra javult a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér utaselégedettségi mutatója.

Interaktív fordítókészülékkel segíti a reptéri kommunikációt az ANA

Interaktív, valós időben dolgozó fordítókészüléket vezet be Japánban az ANA, amely lehetővé teszi a földi személyzetnek, hogy 74 nyelven kommunikáljon a légitársaság utasaival. 

Budapest Airport: Javult az utasok elégedettsége a nyári csúcsszezonban

Az általános elégedettség mutatója az előző év azonos időszakához képest jelentős mértékben, 5-ös skálán 3,66 pontról 3,83 pontra emelkedett.

Budapest Airport: javult a repülőtér megítélése az utasok körében

Javult a Budapest Airport megítélése az utasok körében egy független, nemzetközi felmérés szerint, a tavalyi 3,71-es értéket 3,83-ra tornázta fel a repülőtér üzemeltetője.

A Ryanair lett az Egyesült Királyságban a leggyűlöltebb légicég

A Which brit fogyasztóvédelmi egyesület 2018-as felmérésén ismét a Ryanair lett a leggyűlöltebb légitársaság, a legjobbnak a guernsey-i Aurigny Air Service-t találták az emberek.

Luton lett az Egyesült Királyság leggyűlöltebb reptere

Sorozatban már harmadik éve "nyerte el" London - Luton, a nem éppen kitüntető, az Egyesült Királyság legrosszabb repülőtere "címet".
Hirdetés
Translate »