Címke: utaskiszolgálás
Kevés a munkavállaló, jelentősek a fennakadások az új berlini repülőtéren
A járvány miatti papírmunka és a kevés dolgozó miatt a hétvégén komoly fennakadások voltak a Berlin-Brandenburg repülőtéren, a Lufthansa azt kérte, a szokásosnál jóval korábban érkezzenek ki az utasok.
Felesleges papírmunka, gördülékeny utaskezelés jellemzi a transzatlanti repülést
Bár az USA csak novemberben nyílik meg újra a turisták előtt, a minap ellátogathattunk az országba, így tapasztalatot szereztünk arról, milyen most a transzatlanti repülés.
Összeugrott a Turkish Airlines a nigériai hatósággal
A szabályozó szervezet az elhagyott poggyászokat kifogásolta, de az országba közlekedő járatok bezárása helyett végül ideiglenes kapacitásbővítésben állapodtak meg a légitársasággal.
Kevesebb légiutaskísérő szolgál majd a Lufthansa hosszú távú járatain
Eggyel kevesebb légiutas-kísérő lesz a német légitársaság hosszú távú járatain a jövőben, ezért a cég áttervezi a turista osztály fedélzeti ellátás koncepcióját.
IATA: az online foglalással és becsekkolással a legelégedettebbek az utasok
A Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség (IATA) felmérése szerint az utasok leginkább az online foglalással és utasfelvétellel, legkevésbé pedig a határellenőrzéssel és a fedélzeti szórakoztató rendszerekkel elégedettek.
A legolcsóbb jeggyel utazók szállhatnak be utoljára a British járataira
A British Airways új, csoportos beszállítási rendszert vezet be december 12-ével az összes járatán, a Daily Mail szerint így az utasok a jegyár alapján szállhatnak majd be: a legolcsóbb jeggyel utazók foglalhatnak helyet utolsóként.
Meddig mehet el a légitársaság a személyes adatok használatában?
Az senki számára nem titok, hogy a légitársaságok egyre több adatot gyűjtenek rólunk, amelyeket arra használnak, hogy személyesebbé tegyék a kiszolgálást. De hol van a határ a gyűjtésben, pláne a felhasználásban?