Csökkenti a feladott poggyász díját 116 millió utasának 92 százaléka számára és leegyszerűsíti a poggyászdíjak lehetséges variációit (108-ról 6-ra) a Ryanair – adta hírül közleményében az ír diszkont légitársaság.
Az újítás az “Always Getting Better” (AGB) program harmadik évének része, mely tovább növeli a fogyasztói élményt szolgáltatási, digitális és fedélzeti fejlesztések által.
Az utasok mától két óránál rövidebb belföldi járatokon 50%-ot takaríthatnak meg, a többi járat utasai pedig akár 17%-os csökkentésre is számíthatnak.
A három óránál hosszabb repülőutakon nem változik a feladott poggyász díja.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy sikerült csökkentenünk a poggyászdíjakat utasaink 92 százaléka számára az “Always Getting Better” (AGB) program keretében, így összesen csupán hat különböző poggyászdíjat kínálunk. Továbbra is fokozottan odafigyelünk az utasaink visszajelzéseire és továbbfejlesztjük a Ryanair-élményt az ezévi 116 millió utasunk számára.” – nyilatkozta Kenny Jacobs, a Ryanair marketingigazgatója.
„Utasaink több mint 92 százalékának alacsonyabb poggyászdíjakat kínálunk, melyek mind a poggyász hozzáadásának időpontjától, mind az utazási szezontól függetlenek. Ezenfelül a poggyász a Ryanair mobbil applikáción keresztül akár az indulás előtt három órával is hozzáadható. Ezek a feladott poggyászt érintő javulások csupán ráadásként szolgálnak a két darab jelenleg is
megengedett kézipoggyászhoz. Továbbra is a legjobb és legnagyobb választékot kínáljuk utasainknak, a legtöbb pontos járattal és fantasztikus utazási élménnyel, miközben növeljük a flottánkat, az utasforgalmat és a járatok számát – mindezt a legalacsonyabb viteldíjakkal.” – tette hozzá a szakember.