Üzleti és törzsutasai számára előfizetéses rendszert készít elő az Etihad Airways, rugalmasabb és gyorsabb megoldást nyújtva a rendszeres jegyvásárlás helyett.
A Braathens IT nevű norvég technológiai vállalattal működik együtt az arab légitársaság a TravelPass fejlesztésén, amellyel bizonyos periódusra vagy bizonyos számú útra vásárolhatnak az utasok repülőjegyet, ahelyett, hogy külön-külön vennék meg.
Az előfizetésen alapuló szolgáltatás több előnnyel is jár a légitársaság ügyfelei számára, mint például a foglalási folyamat egyszerűbbé válása, teljes mértékű rugalmasság és költséghatékonyság.
“A TravelPass technológiája forradalmian új foglalási élményt nyújt üzleti és törzsutasainknak. A folyamat leegyszerűsítése által utasainknak zökkenőmentesebb foglalásban lesz részük olyan platformon, amely az összes adatot egy helyen tárolja, emellett lehetőséget biztosít díjmentes módosításra és késleltetett fizetésre” – jelentette ki Robin Kamark, az Etihad Aviation Group kereskedelmi igazgatója.
Hozzátette: tisztában vannak azzal, hogy üzleti ügyfeleik gyakran időhiányban szenvednek, ez a szolgáltatás viszont javíthatja utazási élményüket a folyamat gyorsabbá tételével.
A légitársaság még ebben az évben tervezi bevezetni az Etihad TravelPass-t, amely honlapján keresztül vásárolható majd meg.