Új szolgáltatással rukkolt elő a Qatar Airways a business és az első osztály utasainak: előre megrendelhetik ételeiket a járaton rendelkezésre álló választási lehetőségek közül.

A jegyek megvásárlása után a Qatar Airways honlapján, vagy a mobilalkalmazáson keresztül az indulás előtt legkorábban 14 nappal, legkésőbb 24 órával az utazás részleteinél lehet kiválasztani előre, hogy mit szeretne az utas enni a járaton. Erről később egy e-mailben is visszaigazolást küld a légitársaság.

A fedélzeti á la carte menükártyáról történő választás egyes kiválasztott hosszútávú járatokon érhető el Észak- és Dél-Amerika, Ausztrália, Új-Zéland, valamint Peking és Katon felé, az európai útvonalakon az 5 óránál hosszabb járatokon van lehetőség a szolgáltatás igénybe vételére. A Qatar később további járatokra is kiterjeszti ezt a kabinterméket.

Fotó: Qatar Airways

Az előre választást fél évvel az új üzleti osztály, a Qsuite bemutatása után vezetik be ezzel megerősítve a világ legjobb business osztálya címet, amelyet idén ítéltek oda az utasok a Skytrax szavazás során.

A View from the Wing szakblog a hírrel kapcsolatban megjegyezte, hogy az American Airlines 5 évvel ezelőtt vezette be az étel előrendelést, de mindez csak arra volt jó, hogy az utas bebiztosítsa, biztosan az általa preferált ételt kapja meg. A Qatar Airways most ugyanezt teszi, miközben a Singapore Airlines sokkal nagyobb kínálatot biztosít akkor, ha előre leadja az utas a rendelését.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.