A norvég légitársaság a közösségi médiában mutatta be újragondolt logóját, miután 2023-ban is profitot termelt.
A piros és fehér alapszínek megmaradtak, ám a légitársaság nevét újfajta, modernebb betűtípussal írják.
A 2002-től, a légitársaság diszkont céggé alakulása óta használt logó részét képező, a név utolsó két karaktere alól íves csíkot húzó, kis méretű repülő stilizáltabb, letisztultabb lett, fehér színt kapott és a névvel egy sorba került. Ezt az ikonokban az „n” kezdőbetűvel együtt is használják.
Az új arculatot a közösségi média után fokozatosan vezetik be a többi felületen, és később a repülőgépek külsejét is igazítják.
A légitársaság február második felében hozta nyilvánosságra pénzügyi jelentését, amely szerint tavaly 2,2 milliárd norvég korona működési eredményt (EBIT) és mintegy 1,7 milliárdos nettó profitot ért el, ami a vállalat eddigi történetének legjobbja.
Az év végén a Norwegian flottája 87 repülőgépből állt, amelyből már 20 új generációs Boeing 737 MAX 8 volt. Januárban a Norwegian lezárta a Widerøe felvásárlását, ezzel megszerezve a 48, főleg turbólégcsavaros gépből álló flottával rendelkező norvég regionális légitársaság irányítását.