A Liszt Ferenc reptér üzemeltetője kapta a lengyelországi Łódź városában megrendezett Routes Europe konferencia idei marketing díját az évi 4 és 20 millió közötti utast kezelő légikikötők kategóriájában.
A díjat a repülőtér ügyfeleiből, vagyis a légitársaságokból álló zsűri ítélte oda a repülőtér elmúlt évben végzett, innovatív B2B marketing- és járatfejlesztési tevékenységéért.
A szakmai elismerés mellett a közlemény szerint a repülőtér sikerét az is jól illusztrálja, hogy utasforgalma tavaly átlépte a 12 milliót, amely a világjárvány előttinek a 75 százalékát teszi ki, 2022-ben a légikikötő útvonal-hálózata 13 célállomással bővült, amelyből 5 új. Idén pedig már 12 további útvonalat jelentett be a repülőtér, ebből 7 a teljesen új.
A Budapest Airport 2019-ben is elnyerte ugyanezt az elismerést, azóta pedig ez az első díjátadó, azaz a repülőtér megőrizte a címet – emelte ki Bogáts Balázs, a Budapest Airport kereskedelmi vezérigazgató-helyettese a cég közleményében.
A 4 és 20 millió közötti utast kezelő repülőterek kategóriájában a Liszt Ferenc légikikötő Bristol, Marseille, Prága és Stuttgart elől vitte el az első díjat.