Az Eventiada IPRA Golden World Awards 2020-as kiírásán a Budapest Airport és a Lounge Group PR-divíziójának közös munkája nemzetközi díjat kapott – közölte lapunkkal a repülőtér üzemeltetője.

Az Eventiada IPRA Golden World Awards a kelet-európai és a közép-ázsiai régiók legrangosabb nemzetközi PR-versenye; az idei kiírására 14 országból több száz nevezés érkezett. A pályázatokat egy tekintélyes, csaknem 70 fős nemzetközi zsűri bírálta el.

A Budapest Airport és a Lounge Group PR-divíziójának a koronavírus első hulláma alatt közösen végzett munkája a Best Reputation Management kategóriában lett abszolút kategóriagyőztes.

A magyar közvélemény és az utasok hiteles, pontos és gyors tájékoztatása a pandémiás helyzetről folyamatos, szinte 24 órás stratégiai PR-kommunikációs munkát igényelt az év első felében, ami mellett kiemelt aktivitás volt a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 70. születésnapjára megvalósított, csaknem 3500 négyzetméteres BUD70 installáció és a májusi ünnepet kísérő, tradicionális és közösségi médiában megvalósított kommunikáció is.

Forrás: Budapest Airport

Valentínyi Katalin, a Budapest Airport Zrt. vállalati kommunikációs és kormányzati kapcsolatok igazgatója elmondta: „A koronavírus járvány óriási kihívás elé állított minket a kommunikáció terén is. Már februárban, a járvány európai begyűrűzésekor kríziskommunikációs üzemmódba váltottunk, és ez gyakorlatilag a teljes 2020-as évet végigkísérte. Olyan helyzeteket kellett megoldanunk, amelyekkel soha korábban egyetlen repülőtér sem szembesült. A gyorsaság, a pontos utastájékoztatás, a közvélemény folyamatos informálása komoly felkészülést és összetartó csapatot igényelt ezekben a kritikus hónapokban. Nagyon büszkék vagyunk a díjra, és különösen arra, hogy válsághelyzetben is erősíteni tudtuk a hírnevünket.”

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

Mamusits Péter, a Lounge Communication ügyvezetője a szakmai díjjal kapcsolatban kiemelte: „Egy nemzetközi repülőtér nyüzsgő mindennapjaiba való csatlakozás ügynökségi oldalról hatalmas szakmai felkészültséget és rugalmasságot igényel. A koronavírus első hulláma reputációmenedzsment szempontból önmagában is kivételes kihívást jelentett, különös tekintettel arra, hogy a legnagyobb nemzetközi repülőterünkre ebben a turbulens időszakban nap mint nap több millió szem szegeződött. Dedikált kommunikációs szakértőkből álló csapatunk azonban a legnehezebb akadályokat is sikerrel vette. Hatalmas büszkeséget jelent számunkra, hogy a Budapest Airporttal vállvetve végzett munkánkat a nemzetközi zsűri ilyen rangos elismerésben részesítette.”

Forrás: Budapest Airport