Egészségügyi programja részeként „wellness-nagyköveteket” képez ki az Etihad, akik hasznos egészségügyi és higiéniai tanácsokkal látják el az utasokat a biztonságos utazás érdekében. Hasonló lépésről döntött a Turkish Airlines is, csak ők máshogy nevezik ezt a munkakört.
Az Emírségek nemzeti légitársasága, az Etihad Airways kibővített és átfogóbb egészségügyi és higiénés programot indított Etihad Wellness néven. Ez azon szigorú intézkedésekre épül, amelyeket már korábban bevezettek a koronavírus-járvány miatt.
A program részeként a légitársaság speciális tudással rendelkező wellness-nagyköveteket képez ki, akik hasznos információkkal és tanácsokkal segítik az utasokat a biztonságos utazás érdekében.
Az elkövetkező hetekben a légitársaság először Abu-Dzabi nemzetközi repülőterén mutatja be a nagyköveteket, akik az utasfelvételnél, biztonsági ellenőrzésnél, útlevél-ellenőrzésnél, kereskedelmi egységeknél és a beszállásnál is elérhetők lesznek annak érdekében, hogy zökkenőmentessé és biztonságossá varázsolják az utasok reptéri élményét.
Amint megszűnnek az Egyesült Arab Emírségekre vonatkozó utazási korlátozások és a légitársaság újraindítja nemzetközi járathálózatát, az utasok a fedélzeten is találkozhatnak a wellness nagykövetekkel, akik a légiutas-kísérők munkáját egészítik ki magas fokú, egészséges és biztonságos utazásra összpontosított tudásukkal.
A több nyelvet beszélő csapat a wellness@etihad.ae e-mail címen is elérhető, a későbbiekben pedig webes chat felületen is lehetőség lesz erre a tervek szerint.
A Turkishnél ugyanezt Higiéniai szakértőnek nevezik
✈️Our Hygiene Expert flight attendants and Hygiene Kits, which contain all the necessary protective hygiene materials,…
Közzétette: Turkish Airlines – 2020. június 1., hétfő