Egy harmadik és negyedik szélestörzsű, valamint két keskenytörzsű Airbus beszerzésén dolgozik a szerb nemzeti légitársaság.
További terjeszkedést tervez Kína és Észak-Amerika irányába egyaránt az Air Serbia, amely a már korábban bejelentett harmadik A330-as mellett egy negyedik beszerzését is tervezi lízingkonstrukcióban.
A repülőgépek forgalomba állítása az év vége előtt várható, ám az ellátási láncokban és azon belül a repülőgép-karbantartásban tapasztalható szűk keresztmetszetek miatt egyelőre konkrét időpontot nem tudott megjelölni Jiri Marek, a légitársaság vezérigazgatója a Bloomberg Adria lapnak adott nyilatkozatában, amelyet az EX-YU Aviation portál szemlézett.
Az Air Serbia a következő lépésben már öt szélestörzsű üzemeltetését tervezi, tíz év múlva pedig már akár nyolc példánnyal repülne.

A légitársaság harmadik kétfolyosós repülőgépének függőleges vezérsíkján is egy híres szerb személyiség portréja szerepel majd, hasonlóan a meglévő két példányhoz.
A légitársaság Kínán belül Pekingbe és Sanghajba, valamint – ha sikerül megszerezni a repülési jogokat – a Kuangtung-Hongkong-Makaó nagyvárosi övezetbe indítana járatokat a meglévő tiencsini útvonal mellett, amely kezdetektől fogva nagy sikernek örvend és nyereségesen működik.
A szintén nyereséges New York-i járat mellett a jövő hónapban indul a Belgrád-Chicago útvonal, a légitársaság hálózatbővítési tervei között Miami és Toronto is szerepel.

Egy másik hír szerint az Air Serbia a keskenytörzsű flottájának bővítésére is készül, a meglévő A319-esek és A320-asok mellé két példányt állítana forgalomba a típuscsalád legnagyobb befogadóképességű tagjából.
A két, még a régebbi generációs hajtóművel felszerelt, 220 utas befogadására képes A321ceo már idén nyáron csatlakozhat a flottához, szintén lízingkonstrukcióban.
A légitársaság flottájában jelenleg összesen húsz repülőgép teljesít szolgálatot, öt ATR 72-600-as, tíz Airbus A319-es, három A320-200-as és két A330-200-as, átlagéletkoruk 13 év felett van.