A KLM Holland Királyi Légitársaság utasai mostantól repülőjegyükhöz vagy beszállókártyájukhoz Twitteren és WeChaten keresztül is hozzájuthatnak – közölte a légitársaság lapunkkal.

Az új szolgáltatás – amely minden utas számára elérhető – megkönnyíti az utasok életét a világ bármely pontjáról, hiszen a két platform a hét minden napján, napi 24 órában nyújt segítséget. Az utasok ezeken a felületeken hozzájuthatnak repülőjegyeikhez, a beszállókártyáikhoz, valamint értesítéseket kaphatnak a járatokról 10 nyelven. A KLM munkatársai 24/7 rendelkezésre állnak a közösségi média platformokon.

Ezzel bővítették a közösségi médiában való jelenlétet, mivel 2016-ban a légitársaságok között elsőként a KLM Messengeren is biztosított ügyfélszolgálatot.

„A Messenger után a Twitter és a WeChat tökéletes kiegészítés a KLM közösségi média stratégiájában. Mi mindig szeretnénk utasaink életében jelen lenni, függetlenül attól, hogy éppen hol tartózkodnak a világon, és mely platformot részesítik előnyben.”- nyilatkozta Pieter Elbers, a KLM elnök és vezérigazgatója.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.
Fotó: AIRportal.hu | © AIRportal.hu

Fotó: AIRportal.hu


A KLM-nek 2,2 millió követője van a Twitteren, és több mint 25 ezren említik a vállalatot hetente a platformon. 2014-ben nyitotta a légitársaság WeChat oldalát, ahol az ügyfélszolgálat non-stop válaszol a kérdésekre, valamint vállalati híreket és ajánlatokat oszt meg. A WeChat Kínában az első számú social media felület, havi 938 millió aktív felhasználóval. A KLM-nek ott 120 ezer rajongója van és heti 6000 kérdést intéznek hozzájuk a felhasználók.

A Messenger szolgáltatás tavalyi bevezetése óta 1,4 millió utas kapta meg utazási dokumentumait az applikáción keresztül. A KLM oldalon foglalók 10 százaléka a Messengeren keresztüli visszaigazolást választotta, és a beszállókártyák 15 százalékát is a Facebook applikációján keresztül küldte a vállalat.

A vállalatot hetente több mint 100 000-en említik a social media oldalakon, ebből 15 000 kérdés vagy észrevétel. A kérdéseket 250 ügyfélszolgálati munkatárs válaszolja meg a hét összes napján, a nap 24 órájában 9 különböző nyelven: holland, angol, német, spanyol, portugál, francia, japán, kínai és koreai nyelven is kérdezhetnek az utasok.