Kiengedett futóművel repültek az Air India Kalkuttából Mumbaiba tartó járatának pilótái, kényszerleszállás lett a vége, mert elfogyott a kerozin.
Az Aviation Herald és több indiai napilap beszámolója szerint az Air India 676-os járatát teljesítő VT-EXE lajstromú Airbus A320-as pilótái a felszállást követően feltűnően lassan tudtak csak emelkedni, fél órával a felszállás után is csak 20 ezer lábon voltak, ezért egy időre ezen a repülési magasságon folytatták az utat, de az utazó sebességet így sem sikerült elérni.
Később a pilóták megpróbálták magasabbra emelkedni, de 24 ezer lábnál nem sikerült feljebb vinni az Airbus A320-ast és földhöz viszonyított sebessége sem haladta meg a 310 csomót. Háromnegyed órával később a személyzet úgy döntött, kényszerleszállást hajt végre, mert kifogyott az üzemanyag.
A pilóták már a Nágpurban való leszállásra készültek, és csak ekkor, pontosabban a végső megközelítésnél, a futóművek kiengedésénél vették észre, hogy az egész utat kiengedett futóművekkel teljesítették.
A gép rendben leszállt Nágpurban 2,5 órával az indulás után, majd 2 órányi várakozás után újra felszállt és a Mumbajig tartó utat gond nélkül, normális sebességgel és repülési magasságon tudták teljesíteni, célállomására a járat és 99 utasa 3 óra 45 perces késéssel érkezett meg.
A légitársaság tájékoztatása szerint a járat két pilótáját az Air India azonnal felfüggesztette, és vizsgálatot rendelt el az ügyben. A Times of India szerint mindkét pilóta meglepődött azon, hogy sem a légiutas-kísérők, sem pedig az utasok nem panaszkodtak a nagyobb zajszint és vibráció miatt, amit a kint felejtett futómű, illetve az alacsony magasságon való repülés okozott.