Átvette az első példányt a Bombardier új regionális típusváltozatából, a CRJ-550-esből a United Airlines.

Az első CRJ-550-es típusváltozat (Fotó: United Airlines)

A CRJ-700-ason alapuló, új kabinelrendezésű CRJ-550-eseket a GoJet üzemelteti majd a légitársaság regionális márkája, a United Express színeiben – írja az Airways Magazine.

Az 50 üléses gépen – a kategóriájában elsőként – valódi első osztályú székek és szolgáltatások várják az utasokat, tíz ülőhelyen, a turistaosztályon pedig 20-20 „Economy Plus” és normál economy ülőhelyet alakítottak ki.

Az első osztályon és az „Economy Plus” helyeken az eddigi regionális típusokon megszokottnál nagyobb lábteret biztosítanak. Az első osztály utasai számára önkiszolgáló ital- és snack pult áll majd az utasok rendelkezésére.

A fedélzeten nemcsak a nagy méretű fej feletti tárolók, hanem további 4 szekrény is biztosítja, hogy minden utas a fedélzetre vihesse kézipoggyászát. Ezzel megszűnik a regionális járatoknál eddig megszokott poggyászméret-korlátozás.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

Galéria a United Airlines első CRJ-550-eséről

A gép természetesen megkapta a United új arculatát, és a fedélzeten minden utas számára elérhető a Wi-Fi szolgáltatás.

A CRJ-550-es részben új tanúsításon ment keresztül a hatóságoknál, így pedig, ellentétben a több férőhelyes CRJ-700-assal, akár egyetlen légiutaskísérővel is üzemeltethetők a járatok.

A típusváltozat először Chicago-O’Hare repülőtérről fog üzemelni, ahonnan 15 útvonalon használják majd. Jövőre pedig Newark és Washington Dulles bázisok is megkapják a CRJ-550-eseket. A leghosszabb tervezett járat a Washington és St. Louis közötti lesz, amely közel 2,5 órás utat jelent.

Rövidfilm az új típus szolgáltatásairól