A Boeing amerikai repülőgépgyártóval kapcsolatos híreink
Címke: Boeing
Harminc darab 737 MAX-szel bővíti flottáját a Xiamen Airlines
3,6 milliárd dollár értékben vásárol Boeing 737 MAX repülőgépeket a China Southern, a megrendelt húsz MAX 8 és tíz MAX 10 a Xiamen Airlinesnál áll forgalomba 2019 és 22 között.
Kereskedelmi forgalomban a Boeing 737 MAX 9
A hosszabb MAX-változat első üzemeltetője a Lion Air Group thai leányvállalata, a Thai Lion Air lett.
Airbusok beszerzésén gondolkodik a Ryanair
A Laudamotion megvétele után az ír fapados egyik vezetője szerint nem elképzelhetetlen, hogy a Ryanair Boeing-flottájához Airbusok is csatlakoznak a jövőben.
Bepillantottunk a Boeing 737-esek rentoni fedélzeti konfigurációs stúdiójába
Ellátogattunk a 737-esek konfigurációs stúdiójába, ahol a Boeinggel közösen kezdik el a légitársaság arculati szakemberei összeállítani a terméket a burkolatok színétől kezdve a mosdókig.
Boeing 737 MAX gépeket rendelt az ukrán SkyUP
Az áprilistól induló, low-cost és charter járatokat üzemeltető ukrán állami startup légitársaság két MAX 8 és három MAX 10 változat megrendeléséről állapodott meg az amerikai gyártóval.
Több mint 35 új rendszert tesztel a Boeing a 777 EcoDemonstratorban
Több mint 35 új rendszer tesztjét kezdte meg a Boeing a FedEx-től bérbe vett 777-200F EcoDemonstrator tesztgépen. Új műszereket, bioüzemanyagot és újfajta anyagokat is vizsgálnak repülés közben.
Levegőben a mini-MAX!
Végrehajtotta szűzrepülését az új generációs hajtóművekkel felszerelt Boeing 737 MAX-család legkisebb befogadóképességű, ugyanakkor legnagyobb hatótávú változata, a MAX 7.
Így repült a GE9X, a 777X óriási hajtóműve
Így emelkedett először a levegőbe az egészen elképesztő méretű 777X hajtómű.
Levegőben a GE9X, a 777X hajtóműve!
Az új fejlesztésű és elképesztő méretű erőforrás a hajtóműgyártó átalakított Boeing 747-esének szárnya alatt, a kaliforniai Victorville-ből emelkedett először a levegőbe.
Guinness rekord: átadta a Boeing a tízezredik 737-est
Míg az első 5000 példány legyártásához 40 évre volt szüksége a Boeingnek, az újabb 5000 példány mindössze 12 év alatt elkészült, a Boeing idén tovább emeli a 737-es gyártósor sebességét.
Airbus vs Boeing – Több Airbus fogyott, több Boeinget gyártottak
Az eladásokon még érződik az év eleje, ebben a csendes vízben most az Airbus tudott több hullámot vetni, a Boeingnél viszont - mint mindig - jobban ment a gépátadás.
Lerántotta a leplet a Boeing a tervezett „797”-esről
Nyilvánosságra került a hivatalos koncepciórajz a Boeing tervezett új közepes méretű típusáról, a gép leginkább egy 767-esre emlékeztet. A Lufthansa vezetője közölte, hogy vizsgálják az elképzelést, a United szerint viszont nem lesz meg időben az új Boeing, ezért az Airbusnál is körülnéz.
Vegyesen fogadják a légitársaságok a Boeing tervezett közepes típusát
Szakértők szerint a tervezett új típus raktere túl kicsi lesz az ázsiai légitársaságoknak, míg az észak-amerikai, európai cégeknek nem kell a nagy tehertér. A Ryanair sokallja a Boeing 797-es egységköltségét a 737 MAX-hez képest, ezért a nem akar a vevők között lenni.
Elpártolt az utolsó vevő is a legkisebb A350-estől
Konvertálta az Asiana az A350-800-as megrendelését -900-asokra, nyugodtan ejtheti az Airbus a projektet. Eközben a kisebbik A330neo okoz fejfájást, de a gyár szerint nincs nagy kár a nagyobbikkal azonos gyártósor miatt - remélik, később majd lendületet kap a program.
Összesen 60 új generációs szélestörzsű repülőgépet rendel a Turkish Airlines
Összesen hatvan darab Airbus A350-900-as és Boeing 787-9 Dreamliner repülőgép megrendeléséről írt alá szándéknyilatkozatot a Turkish Airlines az európai és amerikai repülőgépgyártókkal.
75 gépet vásárol a Jet Airways
Hetvenöt új gépet vásárol az indiai Jet Airways, de a vezérigazgató egyelőre nem hozta nyilvánosságra, hogy mely gyártó mely típusára esik majd a választásuk. Meglepő lenne azonban, ha az Airbus, vagy bárki más el tudná vinni az üzletet.
Már el is készült a tízezredik átadásra kerülő 737-es
A Boeing 1966-ban kezdte meg az első Boeing 737-es gyártását, több mint 50 évvel később jutott el a gyár a 10.000. példány legyártásáig.
Hivatalos: tíz Dreamlinert vesz és törölte A330neo rendelését a Hawaiian
A korábbi sajtóhírek beigazolódtak, a Hawaiian Airlines törölte hat darab Airbus A330-800neo repülőgépre szóló megrendelését, helyette tíz darab Boeing 787-9 Dreamlinert rendel a légitársaság.
Boeing: a következő évtizedben már lesznek önvezető légitaxik
A Boeing vezérigazgatója szerint a következő évtizedben már biztosan utazhatunk vezető nélküli légitaxikon, a fejlődés ugyanis gyorsabb, mint azt bárki gondolná.
United: Jobb lesz a 737 MAX 10 mint a MAX 9
Négyszer több 737 MAX 10-esre van már megrendelés, mint MAX 9-re, ennek oka az, amit a United is kijelentett: egy ülésre vetítve gazdaságosabb a nagyobbik változat.
A330neo és Boeing „797-es” a United látókörében
A 757-esek és 767-esek leváltására a United az Airbus és a Boeing kínálatát is elemzi, a szintén öregedő 737-esek és A320-asok helyére pedig az Embraer és a Bombardier típusait is vizsgálja. A Boeing 777-200ER váltótípusa az A350-900-as lesz a flottában.
4 milliárd dollárért készül az új Air Force One
Hosszú vajúdás után megállapodott a Boeing és Donald Trump amerikai elnök az új elnöki gépekről, amelyeket 4 milliárd dollárért szerez be az állam.
Bombardier vagy Embraer gépeket rendelhet a JetBlue
Versenyben van a C Series és az E190-E2 is az amerikai diszkont légitársaság kegyeiért, amely az E190-eseinek keres utódot egyes hírek szerint.
Diszkontosít a Royal Jordanian
Stefan Pichler vezérigazgató szerint nem akarnak beszállni az öböl-menti légitársaságok versenyébe, inkább a Jordániába irányuló forgalomra koncentrálnak, és fapados jegyárakat is kínálnak a jövőben.
Tim Clark: Ha nincs Nyitott Égbolt, nincs szükségünk a 150 darab 777X-re
Az egész világon összeomolhat a Nyitott Égbolt megállapodások rendszere az Emirates vezérigazgatója szerint, ha az USA megszünteti, vagy szigorítja az egyezményeket az öböl-menti országokkal szemben.





































