Címlap Címkék CFM LEAP hajtómű

Címke: CFM LEAP hajtómű

Továbbra is a vártnál hamarabb mennek tönkre egyes LEAP hajtóművek

A korábban becsültnél több karbantartást igényelnek az extrém körülmények között üzemeltetett CFM LEAP erőforrások.

Hajtómű-szerelőknek nyitott képzési központot a Lufthansa Technik

Hamburgban hozott létre a karbantartó cég képzési központot, amely 7,5 millió eurós beruházással ezer szakembert képez a következő években repülőgép-hajtóművek javítására.

Még mindig késésben van a CFM a 737 MAX-ok hajtóműveivel

Továbbra is küzd a szükséges mennyiségű szerkezetek leszállításával a francia-amerikai gyártó, mert nem tud lépést tartani a Boeing összeszerelési ütemének növekedésével.

Megkaphatja az alkatrészt az Iránban rekedt Norwegian 737 MAX

Az USA végre engedélyezte, hogy a szankciókkal sújtott országban műszaki hiba miatt több mint két hónapja veszteglő Norwegian-gép megkaphassa a cserehajtóművet.

Három éve áll szolgálatban az A320neo

A légitársasági tapasztalatok szerint az új generációs Airbus-keskenytörzsű tényleg meglepően keveset fogyaszt, a pilóták szerint pedig élmény repülni vele, az amúgy csendes hajtóművek nagyobb tolóereje miatt. Az első magyar lajstromjelű neo tavasszal érkezik a Wizz Airhez.

Veszélyben az Airbus idei éves gépátadási célszáma

Nagy hajrára lesz szüksége az Airbusnak, ha tényleg 800 repülőgépet akar az idén átadni az üzemeltetőknek, mert a Rolls-Royce kapacitáshiánya miatt kevesebb hajtóművet tud adni az Airbusnak, így nem lesz kész elegendő A330neo, viszont az ex-kanadai A220-asok megmenthetik a tervet.

Csak jövőre tárgyal az Airbus a Safrannal a hajtóműgyártás felpörgetéséről

Bár a gyártók akár azonnal felpörgetnék a keskenytörzsű gépek gyártását, a beszállítói oldalról vannak nehézségek. A hajtóműveket gyártó Safrannal csak a jövő év első negyedében kezdődnek meg a tárgyalások.

Az Airbus nyitotta Farnborough harmadik napját

Az Airbus nyitotta a Farborough Légi Szalon harmadik napját, egy kicsi, de annál fontosabb megrendelés futott be Toulouse-ba.

A CFM és a Pratt is igyekszik túllendülni a hajtóműgondokon

A két gyártó igyekszik úrrá lenni az új generációs hajtóműcsaládjaik különböző problémáin, CFM LEAP-ből egyébként többet rendeltek az A320neo-vevők, mint a Pratt&Whitney szerkezetéből.

Nemsokára száz A320neo állhat hajtóművek nélkül

Az Airbus üzemeiben hamarosan eléri a százat azon A320neo családba tartozó, elkészült gépek száma, amelyeket egyelőre nem tudnak átadni az üzemeltetőknek a hajtóműgyártók hibájából.

Nem változtat a LEAP hajtóművek gyártási rátáján a Safran

Nem változtat a LEAP hajtóművek gyártási rátáján a Safran, a CFMI konszern egyik tagja, mert nem biztos a beszállítói láncolat teherbírásában. Úgy tűnik, nem akarnak abba a hibába esni, mint a Zodiac, amely most már a Safran érdekkörébe tartozik.

CFM LEAP-származékkal pályázna a GE a Boeing „797”-eshez

Az A320neo és a Boeing 737 MAX hajtóművének továbbfejlesztésén gondolkodik a General Electric, ezzel tennének ajánlatot a Boeing tervezett új, közepes méretű típusához.

Újabb hiba: Rövidzárlat lehet az A320neo hajtóműveiben

A Lufthansa leállította a tíz A320neo típusú gépét, mert a Pratt&Whitney-hajtóművekben a kábelek kidörzsölődhetnek, a mérnökök már dolgoznak a megoldáson.

Hiba nélkül teljesítenek a CFM hajtóműves A320neók a Pegasusnál

Hiba nélkül teljesítenek maximális kihasználás mellett a Pegasus Airlines CFM LEAP hajtóművel szerelt Airbus A320neói.
Hirdetés
Translate »