Címlap Címkék Gyártási ráta

Címke: gyártási ráta

Feltorlódtak a félkész 737-esek a Boeing rentoni üzemében

Több tucatnyi Boeing 737-es áll hajtóművek és egyéb részegységek nélkül a rentoni repülőtér területén, miután a nemrég megnövelt gyártási rátával nem tudnak lépést tartani a beszállítók.

A CFM és a Pratt is igyekszik túllendülni a hajtóműgondokon

A két gyártó igyekszik úrrá lenni az új generációs hajtóműcsaládjaik különböző problémáin, CFM LEAP-ből egyébként többet rendeltek az A320neo-vevők, mint a Pratt&Whitney szerkezetéből.

Nem változtat a LEAP hajtóművek gyártási rátáján a Safran

Nem változtat a LEAP hajtóművek gyártási rátáján a Safran, a CFMI konszern egyik tagja, mert nem biztos a beszállítói láncolat teherbírásában. Úgy tűnik, nem akarnak abba a hibába esni, mint a Zodiac, amely most már a Safran érdekkörébe tartozik.

Tovább növeli a Boeing a 767-esek gyártási ütemét

A jelenlegihez képest húsz százalékkal több, évente harminchat példány készül a következő években a 767-es teherszállító változatából, hiszen még több tucatnyira van megrendelés.

Csökkenti az Airbus az A330-as gyártási rátáját

Csökkenti az Airbus az A330-as gyártási rátáját, mivel az elmúlt időszakban több vevő is elpártolt az egyébként sem túl nagy sikerrel értékesített neo változatoktól.

Egyelőre jegeli az A320neo-család továbbfejlesztését az Airbus

Jövőre jelentősen emelné a gyártási rátát az Airbus: mivel most erre és a Pratt&Whitney-hajtóművek gondjaira koncentrálnak, az A320-as család további fejlesztését, az A320neo plus és A321neo plus programot egyelőre jegelik.

2020-ra minden tizedik órában átadna egy új repülőgépet a Boeing

2018-ban a tervek szerint 810-815 darab repülőgépet ad át a Boeing, ezzel már egy lépéssel közelebb kerül az ambiciózus 2020-as célszámhoz az amerikai gyártó.

Tűrhető veszteség az A380-ason, kérdéses az A319neo sorsa

Még évente hat darab A380-as legyártásánál is elviselhető a veszteség az Airbus vezére szerint, a program iparilag életképes így is. Tom Enders úgy látja, lehet még esélye az A319neo-nak is, a házon belülre kerülő C Series ellenére, az A350-es gyártás 2019-ben fordul nyereségbe.

Tovább csökkentheti az A380-as gyártási rátáját az Airbus

Az Emirates-üzlet elmaradása miatt az Airbus azt tervezi, hogy tovább csökkenti az A380-as gyártási rátáját, a világ legnagyobb utasszállító gépéből 2019-ben már csak 8-at készítenének évente, de iparági források szerint akár még további csökkentések is várhatók.

KarriAIR: Légiközlekedési állás, reptéri munka

B1 Licensed Aircraft Engineer

Lufthansa Technik Budapest Kft.

Check Supervisor

Aeroplex of Central Europe Kft.

CRS kiadó

Aeroplex of Central Europe Kft.

Lead Engineer B1

Aeroplex of Central Europe Kft.

Hangármester

Aeroglobe Kft.

Védelmi ellenőr – cargo

Green Shield Kft.

Eladó, pénztáros munkatárs

Memories of Hungary Kft.

B1 Repülőgép-szerelő

Aeroplex of Central Europe Kft.

Lead Engineer B2

Aeroplex of Central Europe Kft.

Repülőtéri utassegítő

ASU AMBULANCE Kft.

Berendezés karbantartó

Aeroplex of Central Europe Kft.

AOG Recovery Engineer (B1 and/or B2 Licensed)

Lufthansa Technik Budapest Kft.

WIZZ Management Trainee Program

Wizz Air Hungary Ltd.

Junior SOC Analyst

HungaroControl Zrt.

Légiforgalmi irányító

HungaroControl Zrt.

B2 repülőgép-műszerész

Aeroplex of Central Europe Kft.
Hirdetés
Translate »