Címke: Pratt & Whitney PW1100G-JM
Lufthansa: az Air Berlin és az A320neók okozzák a legtöbb gondot
A Lufthansa-csoport vezérigazgatója a társaság egyik legnagyobb problémájának nevezte, hogy fele annyi Airbus A320neót kaptak eddig, mint tervezték és az üzemelés is nehézkes: a napi repült óraszám a fele annak, mint amit a teljesítenie kellene.
Átvette első A321neo repülőgépét az Air New Zealand
Átvette első Airbus A321neo-ját az Air New Zealand, a repülőgép összeszereléséről és festéséről remek videót rakott össze a légitársaság.
Még egy évig eltarthat az A320neo körüli zavar
A hajtóművek miatti, az üzemeltetőknek átadást hátráltató problémák az Airbus szerint csak jövő ilyenkorra rendeződhetnek, az idén ezért a tervezettnél több régi hajtóműves A320ceót szerelnek össze.
Vibrációt tapasztalnak az A320neók Pratt&Whitney-hajtóműveinél
Folytatódik, immáron a sokadik epizóddal az új generációs A320neo-típuscsaládra kifejlesztett Pratt&Whitney-hajtóművek problémasorozata.
Kapacitáshiányt okoz a Lufthansánál az A320neo-ügy
A tervezett repült óráknak csak a felét képesek repülni a német légitársaság új generációs Airbus-keskenytörzsűi, a Pratt&Whitney nem képes egyszerre elég javított részegységet és teljes hajtóművet kibocsátani.
A CFM és a Pratt is igyekszik túllendülni a hajtóműgondokon
A két gyártó igyekszik úrrá lenni az új generációs hajtóműcsaládjaik különböző problémáin, CFM LEAP-ből egyébként többet rendeltek az A320neo-vevők, mint a Pratt&Whitney szerkezetéből.
Ismét hibát találtak a Pratt új generációs hajtóművén
Folytatódik a szappanopera: az amerikai repülésfelügyelet direktívája szerint 189 darab PW1100G szerkezetben kell részegységet cserélni a nagy nyomású kompresszor-egység egy újabban felfedezett, idő előtti korróziója miatt.
Airbus vs Boeing: májusban is a Boeing volt a jobb
Folytatódott a Boeing menetelése az Airbusszal szemben a rendelések és átadások "versenyében", az ötödik hónapban mindkét szegmensben jobban teljesítettek az amerikaiak, mint az európaiak.
Nemsokára száz A320neo állhat hajtóművek nélkül
Az Airbus üzemeiben hamarosan eléri a százat azon A320neo családba tartozó, elkészült gépek száma, amelyeket egyelőre nem tudnak átadni az üzemeltetőknek a hajtóműgyártók hibájából.
Áprilisban újraindulhatnak a P&W-hajtóműves Airbus A320neo átadások
Megérkeztek a kijavított hajtóművek a Pratt & Whitneytől, így az Airbus közlése szerint ebben a hónapban véget érhet a február óta tartó kényszerszünet a PW1100G-JM-hajtóműves A320neo átadások terén.
Az újabb hibák ellenére duplázná idén a GTF-hajtóművek gyártását a Pratt
Áprilisban indulhat újra az A320neo család Pratt & Whitney GTF hajtóműveinek átadása,ha a hatóságok jóváhagyják a Pratt és az Airbus által kidolgozott új eljárást. Ennek ellenére a gyártó ragaszkodik idei célszámaihoz.
A Pratt-hajtóműves A320neókat érintő komoly hibára figyelmeztet az EASA
Rendkívüli légialkalmassági direktívát adott ki az Európai Repülés Biztonsági Ügynökség (EASA) a Pratt & Whitney PW1100G-JM hajtóművekkel felszerelt Airbus A320neo repülőgépcsaláddal kapcsolatban.
Újra szolgálatban vannak az IndiGo Pratt hajtóműves A320neói
Újra szolgálatba tudta állítani az IndiGo indiai diszkont légitársaság a hónapok óta kivont Airbus A320neóit, amelyek Pratt & Whitney hajtóművekkel vannak felszerelve.
Átadta az Airbus az első Pratt & Whitney hajtóműves A321neót
A japán ANA légitársaság lett az első üzemeltetője a Pratt & Whitney PW1100G-JM hajtóművekkel felszerelt A321neo típusnak, ezzel a hajtóművel rendelte A321neóit a Wizz Air is.